Monday 16 January 2023

香港米芝蓮3 星初體驗~8+1⁄2 Otto e Mezzo Bombana

15/10/2021 



事隔一年多,我先醒起我仲未記低我人生第一次去食米芝蓮3星餐廳這件大事...但有心唔怕遲,依家再次回味同朋友一齊嘅美好時光! 


事緣上年我得到一個新工offer,所以朋友就提議不如食餐勁嘅賀一賀一佢。 朋友係外地回港探親,今次留足3個多月, 佢話係歐洲食3星餐廳好貴,但係香港食平好多,特別係lunch set 。大家一把年紀都未食過,所以就決定一齊去食。 朋友揀了這間位於置地歷山2樓嘅 8+1⁄2 Otto e Mezzo Bombana。佢係意大利以外唯一一家獲得 3 星的意大利餐廳。 


我們點了3 Courses,選擇不算多,但勝在用料精緻! 

先送上麵包盤,共有3種,包括麵包棒、脆片及一款麵包。三款包都好食! 

開胃菜係哈蜜瓜凍湯,味道清新。 

AppetiserRoasted Octopus。我就好鍾意食八爪魚。 

Cavatelli 

我選了這個Cavatelli 都算佢地signature 嘅paste,但係我覺得個粉太硬,但龍蝦肉同海膽質素幾好嘅。 


朋友就選了Roasted Kinki Fish,佢對這個魚就讚口不絕! 

甜品方面,因為我唔食有奶嘅食品,所以餐廳就幫我整咗個有金簿嘅無花果,新鮮無花果好味! 

朋友的Warm Apple Puff,佢話好味! 


除了甜點之外還有petits four (我冇食)。朋友話petits four 有驚喜,好smooth 同creamy !  

8+1⁄2 Otto e Mezzo Bombana 嘅地點、環境、食物、招待都係一流,俾客人有星級餐廳嘅感覺。

No comments:

Post a Comment