Tuesday 31 January 2023

慶祝生日~米芝蓮三星 Caprice @ Four Season Hotel

6/8/2022 


事緣我和朋友去了食米芝蓮三星8+1⁄2 Otto e Mezzo Bombana之後,感覺良好,所以老公生日,我就決定同佢去米芝蓮三星餐廳慶祝。 

今次我揀了好多人都讚,位於Four Season Hotel 嘅Caprice。 預早咗三個月前就book定位,係預定日前,職員打來confirm booking, 而且仲問了我地有沒有對什麼食物敏感。我就告訴她,我不對奶製品敏感。 





當日被安排到窗口位,天氣好好,可以邊欣賞維港景色邊食飯。坐低後,餐廳職員好用心咁介紹今日嘅menu,又推介不同菜式,仲跟我另外介紹埋走奶嘅煮法。 


先送上麵包(有冇奶版嘅麵包提供) 


哈蜜瓜凍湯 



法國生蠔伴芹菜頭蓉配青蘋果啫喱(冇奶版,所以冇咗啫喱),我覺得生蠔非常肥美,味道清新。 


特色番茄伴巴馬臣芝士撻,除了個賣相靚之外,波生話味道都係一流。 

湯方面,有凍/熱湯供選擇,我和波生都係選了熱湯。

鴨肉清湯配鴨肝雲吞

時令鮮魚配配海鮮圓米伴藏紅花汁(冇奶版,轉為海鮮湯),個湯好有鮮味。 

牛臉頰伴蘑菇及香脆薯塊配紅酒肉汁,我試了一口,牛肉好淋好入味! 

chef幫我特製嘅水果platter 
法式塔丁蘋果批配焦糖雪糕 



我覺得Caprice 服務好貼心殷勤,確實係五星級酒店加米芝蓮三星嘅服務同味道!另外仲幫我重新設計過冇奶嘅版本,非常讚!



No comments:

Post a Comment