Sunday 16 June 2024

2024 三人同行東京之旅 - Day 2東京迪士尼樂園

2024-01-25 (Thu) 




今朝擾擾攘攘,終於到達食早餐的餐廳。這間餐廳有不少遊客,我就好鐘意食日本飯糰。 




今日去東京Disneyland,其實我對於樂園的興趣不大,因為十多年前已經去過一次東京Disneyland,只記得遊客非常多,受歡迎的遊戲都要排長長的隊,我最怕排隊。 



朋友第一時間要玩這個付費遊戲,倆位朋友都好勁,二人都贏了個cushion,,只有我贏唔到。 


我地都玩了不少遊戲,但是其實所有遊戲都是差不多的,都是坐在車上看不同的disney場景,最長排了太約30分鐘。 天氣好凍,全日都在室外走走,有太陽時都還可以接受,天開始黑就感覺特別凍,我地就決定要離開disneyland。 


 離開前,我地去了行商店街購物,我買了兩盒朱古力,因為個盒好靚,忍不住就買了。 因為某國人炒賣disney公仔,所以原來現在想買公仔要抽籤排隊,唔怪得我只見到Winnie the poon 可以任買。 


年紀大的我覺得行足一日好疲倦。 晚餐去了松屋,估唔到個燒肉幾好食喎。 



No comments:

Post a Comment