Sunday 16 June 2024

2024 三人同行東京之旅 - Day 3 銀座購物美食

 2024-01-26 (Fri) 


今朝食早餐的地方叫做Silk Road,聽個名都知應該是在80年代開的,由一對公公婆婆經營,就在我地的酒店附近。價錢非常抵,500yen一個餐,已經有沙律,麵包,蒸蛋和紅茶。 




今日去銀座,主力shopping同 eating 。 第一站去了Celine,我買了條belt,朋友就買了個Triomphe 包包,價錢比香港平好多。 中午去了銀座篝(かがり)試試好出名的雞白湯拉麵。已經過了午飯時間,只排了一陣就有位。 朋友出發前話佢表弟大力推介這間的拉麵好好食,同埋一定要試松露雞飯。 我地3人都一定致覺得個雞湯好肥好油膩,應該加了好多cream,根本不是雞湯,松露雞飯一樣唔好食。 我完全唔明為何這個拉麵會有那麼多人推介,其實當我見到門口的店員英文很流利,已經知道這間店應該只有遊客會。這些年,我已經不會再相信網上推介來選餐廳,我比較喜歡行到邊食到邊。 在銀座再周圍逛逛,年紀大,行得多好攰,加上對鞋唔係好舒服,下次唔好傻,一定要著對舒服嘅鞋。 




在harbs 食完了tea,又去了Dior,朋友買了銀包,我就買了圍巾。之後又去了shiseido 銀座名買手信,我差不多忘記了shiseido 有餅乾食品賣。想當年我是shiseido 超級 fan 屎,常常都會參加shiseido在cwb beauty centre 舉辦的化妝班,那個centre有銀座店的食品賣。 




Teppan-Yaki 







朋友一早book了在ginza 6的Teppan-Yaki 食晚餐,我地是點了個full course meal(16,000 yens)。這裡環境幾靚,但食物就一般。 我覺得只有和牛好食, 龍蝦煮得太老,鮑魚又好星。不過食一次就冇所謂啦,同朋友去旅行最緊要開心~ 


是日我的戰利品


Next: 

No comments:

Post a Comment