Monday 7 August 2017

B&B小窩居 – 睇樓&入表篇 (新樓)


我人生第一次擁有自己的物業,真是好開心! 2014年年尾買的樓花,在201511月已經收樓 。

回想起當時, 由睇示範單位,交表到買樓,其實只是短短的一星期,我們沒有用很多時間去考慮就買了。

201412月,我在報紙上得知有個新樓盤即將開賣,我見樓盤地點是在市區, 所以就同波生提議不如去睇下,因為住市區一直都是我的夢想。其實我只是想睇下,冇諗過真係會買。

波生就在我建議下和我去了睇示範單位。 到達示範單位周邊,已經有好多地產代理等客,個個地產代理都會問你是否來睇樓,然後遞卡片俾你。俾太多人包圍住,都唔知應邊個好,所以波生就行遠少少,之後就在沒太多經紀的位置接了一個地產代理的卡片,然後就跟他去了睇示範單位。我估行則應該是,當你俾一大班代理包圍住,只要你接其中一個的卡片,你就是那個人的客。

唔洗排好耐(半小時到),就入到去睇示範單位。首先要睇段介紹樓盤的影片(一定要睇),之後先可以睇樓盤模型和示範單位。


示範單位

睇完示範單位,地產代理就帶我們到一家茶樓到坐(地產代理的公司世紀21”在茶樓包了一間房) ,講解下樓盤的銷售安排。 買新樓是要抽籤的,因為揀單位的優先次序是以抽籤方式決定,所以如果抽到個大號碼,買到心水單位的機會就好細。我和波生決定遞交認購申請表,試下抽籤,抽到籤先再諗。

基本上,地產代理會有一條龍服務。遞交認購申請表是要同連一張15萬的本票, 不過原來唔洗自己準備本票,因為地產代理(世紀21)已經預備了好多張本票俾客人入表用。因為地產代理幫你出了15萬的本票,所以地產代理會要求你碌番15萬卡數,不過唔會過數住,地產代理只會在你真的買了樓後才會過數。

番到屋企,我和波生就計下我們可以俾到幾多錢首期,之後再揀我們的心水單位。 樓盤是單楝式,所以單位不多,我們鎖定600萬以下(折扣後的價錢)的兩房單位。其實心目中是想買三房單位的,不過計過數後, 發現根本俾唔起首期。因為首期要俾樓價的30%,銀行借款70%,一個600萬的單位,首期就要180萬,加上要俾大約20萬印花稅,頭一筆至少要成200萬。而樓價多過6百萬,銀行一般都是最多借420萬,這就是我們鎖定600萬以下的單位既原因。

我們星期六睇示範單位,代理就在星期一幫我們交表 (我們一人一份申請表) ,星期五晚就抽籤。當晚已經知道結果, 星期六一早就揀樓基本上,冇時間俾你詳細考慮。 我抽到88號,唔算後,可以在第二段時間揀樓,不過買到心水樓的機會只算一半半。

Next:  B&B小窩居買樓篇 (新樓)

No comments:

Post a Comment