Tuesday 29 December 2009

吸引力法則-1

吸引力法則係要我地諗嘢正面D, 所以法則最重要嘅RULE係咁講嘅:
當你說一句包含有 "不要", "不是" 或 "別" 的話, 你其實是把注意力集中在你不想要的.只要問你自己 "那我要什麼?"
朋友點醒咗我, 佢話我噤多年黎最叻就係逃避面對自己嘅感情, 所以我應該MISS咗機會 (特別係係感情方面).
係...我承認我係好怕去承認我鐘意人...其實我都唔知自己驚D mud...所以我要問自己 "那我要什麼?"

我要面對自己嘅感情...要be brave, since there is nothing to lose!

No comments:

Post a Comment