Friday 25 December 2009

吸引力法則

多得朋友提醒(聖誕日), 我差D忘記咗我之前睇過LEE本書:

上次睇完, 我都冇認真咁實行到.
所以我决定要再睇多次,
今次我真係要好好咁運用"吸引力法則" 去得到我想要嘅嘢.
***
"吸引力法則"
簡單黎講, "吸引力法則" 係要我地思想正面D, 樂觀D. 每當我地諗嘢嘅時候或者有情緒嘅時候, 我地都會產生vibrations, 而lee D vibrations 只係有正面同負面兩種頻率.
每當我地發出無倫係正面定係負面嘅頻率, "吸引力法則"都會呼應你嘅能量, 俾你更多相同嘅嘢.

所以要學識停止吸引唔想要嘅嘢, 開始吸引想要嘅嘢!

No comments:

Post a Comment