Saturday 5 December 2009

朋友的婚禮

過去咗嘅十一月, 去咗N個婚禮,  攪到個個 weekends都勁忙.
我重做咗一次姊姐, 果朝6點就要起身, 重早過個新娘. 
果晚又攪到成一點先番到屋企, 三點先睡.   
到咗我LEE個年紀, 睡少D都唔得嫁, 個樣會好.
好彩果封"開門利是", 同埋人地爸爸媽媽俾嘅利是夠大嚟保番.


去咗噤多個婚禮, 我得著咗一樣嘢.
原來想得到男人嘅愛係好簡單嫁, 只要溫柔D同得嫻"冧"下佢就得.
係一個男仔朋友嘅婚禮到, 我留意到,  男人係勁鐘意俾人"冧".
唔需要送D咩昂貴禮物, 朋友嘅老婆只不過唱咗首"愛很簡單", 朋友已經喊到收唔到聲.
我而家都努力學習緊, 要做一個可愛D同溫柔D嘅女仔.

No comments:

Post a Comment