Saturday 27 June 2015

進修 ~ 香薰治療

我對香薰治療真係越來越有興趣,幫到我自己亦都幫到我的朋友

精油的用法真係好多完化,自從我用了精油後,情緒和睡眠質素都得到明顯改善。連老公由最初唔相信晚上diffuse 精油可以好善鼻鼾,到佢同我講覺得用咗精之後好瞓金朋友都一樣勁讚 ,因為朋友有小孩,佢話精油係高級版白花油,分別係精油係天然,用係孩子身上可以好放心。而且每隻精油都有不同功效,可以對症下藥。

精油用法真係好多,其實好多貴價護膚品香水都有精油成份,所以直接用精油比用貴價護膚品更加有效。

覺得好開心可以得到身邊人的認同,所以我決定要去進修香薰治療,現在考慮緊去邊個institution上堂。




早前我參加咗Young Living 一個seminar <Magnifying the Usage of Essential Oil Through Safe and Creative Applications Seminar >,當日有好幾款kit sets 



當中有kit set 包含Peace & Calming 精油15ml ,因為我差不多晚晚都diffuse Peace & Calming嚟瞓,為確保我有覺好瞓,所以買咗兩個kit sets 都有Peace & Calming 精油平時得5ml 賣,今次有15ml賣 重要係今個月已經out of stock,唔知要等到幾時先有貨。



另外重要買咗set Thieves, Thieves mouth wash Thieves牙膏又係成日冇貨,見有得賣所以買黎試下。




YL 剛剛公佈今年七月一日會加價,所以今個月我入定貨買咗Joy, Abundance, Stress Away etc., 等我有時間再續隻介紹俾犬家 。




另外買定幾枝thieves spray, 方便帶出街去旅行必備!

No comments:

Post a Comment