Monday 5 December 2016

2016首爾仲夏之旅: Day 5 ~明洞聖堂 & 炸雞

26 July 2016 (Tue)
明洞聖堂



 


原本Plan好去清溪川, 都唔知點解冇去到! 只係明洞周圍逛其實好浪費時間, 又冇嘢睇!


食炸雞... yummy!





最後食完炸雞就坐巴士到仁川機場。





上機前, 離不開食!

機場買了Laneige 雙色唇膏和BB Cushion, 原本沒打算買BB Cushion, 不過價格實在太優惠 (promotion), 所以買了, 宋慧喬都用。




今次首爾之旅, 我鎖定買banilo co. 這個品牌。 Banila 最近好紅,CC creamClean it zero卸除乳都係好多人推介,韓國買平些, 所以買來試試。


banilo co.

買滿指定價格送的禮品智孝mask 都幾好用!

另外, 因為我喜歡蛋黃哥, 所以在Holika Holika買了蛋黃哥BB Cushionmask。而handcream 買一送一, 買來做手信一流。

蛋黃Mask 一袋有 20, 好後悔買了這麼多, 唔好用!
其實我一向都沒有用韓國品牌的護膚品同化妝品, 不過到首爾旅行, 沒理由唔買。


Laneige BB Cushion

暫時, 我只開了 Laneige BB Cushion, 已經用完了一個氣墊粉介餅。 BB cushion 其實都好用, 都有效修飾暗黃及泛紅肌膚的問題, 妝容比較自然。


不過遮瑕度好低 ,  我就唔可以單用BB cushion(斑斑太多), 我要先用CC cream 打底, 跟住用BB cushion, 之後再乾粉定妝(沒有再加遮瑕膏)。用了cushion, 皮膚明顯亮白了, 而且個妝會自然好多。


No comments:

Post a Comment