Monday 12 December 2016

2016廣島冬日行 ~未出發先興奮篇


Yeah! 聖誕假前將會要飛番轉日本 每次可以日本都心情興奮,萬分期待。

今趟旅行主要是想去廣島 看看原爆遺址, 和我一直想去的嚴島神社自從我N年前看過一張 宮島海上的大鳥居照片後我就跟自己說有一天一定要來看看今次終於可以願望成真 (不過果時我根本唔知海上大鳥居是在宮島的)


今次選擇大阪進出,是因為來回大阪機票比廣島機票平宜, 而且時間選擇比較多, 另外又可以到大阪購物,聽講日本聖誕燈飾都好靚靚。上年去鹿兒島時搭過HK Airline,覺得服務唔錯,所以今次再次乘搭HK Airline。 香港大阪來回機票大約hk$2000, 比廉航HK Express 來回廣島機票較平。


今次旅行會去65, 我們將會在宮島住宿一晚,難得來到宮島,我想可以欣賞鳥居的日與夜,不需要趕著離開。另外,我們會在廣島住三晚,而最後一晚會在大阪留宿。


No comments:

Post a Comment