Saturday 8 July 2017

Bobbi Brown絲柔透薄粉餅 (Skin Weightless Powder Foundation) @ 英國Selfridges網店

早前係英國大型百貨公司Selfridges網店購物, 因為單次運費要hk$260, 我覺得蠻貴, 所以我就join了一年內任寄的 ”Selfridges + Global”( 重溫: [開箱文] Tod's豆豆鞋@英國Selfridges網店), 費用只是hk$420就可以全年免費運貨。 為咗要賺番俾咗嘅運費番黎, 我就要係Selfridges多多shopping 先至得。

我發現原來好多Selfridges嘅貨品都比香港平, 好似YSL, Dior, Bobbi Brown這些歐洲品牌嘅化妝品價錢都比香港平, 而且免消費稅的。

最近想買盒粉底帶出街保妝用, 五月嘅香港已經好熱, 一出街個妝唔洗3分鐘就開始熔, 妝嘅必要。

做了一些資料搜集, 最後我決定買Bobbi Brown Skin Weightless Powder Foundation (絲柔透薄粉餅 SPF 16 PA+++)

Bobbi Brown絲柔透薄粉餅係利用半乳霜嘅粉底液混和乾粉未而成,質感柔軟,仲可以抑制油光,好適合夏天用。香港售價:$400 (Refill) / $100 (Case) Selfridges售價:HK$295 (with Case)

不過問題係買咩色好呢? 網上購物, 睇唔到粉底嘅實際顏色Selfridges網店有20多隻粉底顏色可以㨂, 真係唔知點㨂。所以我去了店睇下香港BB店只有9種色號, 大概只適合亞洲人的顏色
Bobbi Brown 9種色號 (參考BB 另一款粉底色號)

我去門市到試上手, 好幾種色號嘅顏色都好接近, 肉眼睇唔到太大分別。香港BB粉餅testers係冇色號可以睇到, 所以我其實唔太知我應該買咩色。我係網上讀咗不少關於粉底BB文章, 原來BB粉底色調偏黄, 非常適合華人亞洲人的黃皮膚。大部份華人嘅膚色都係介乎於BB粉底 0.5 2.5色號之間。 顏色以外的warmcool冷係代表undertone (基底色調), 香港好像只有warm色調冷色調皮膚的人通常膚色帶粉紅,暖色調的皮膚的人通常膚色帶黃或橘黃。
BB網站The Foundation Finder,可以幫你去挑選適合自己的粉底顏色。

Warm Porcelain (0.5) : 瓷白,比Warm lvory1)粉白一些
Warm lvory1象牙米,适合偏白黃膚色,白皙自然的效果
Sand2):柔沙,自然色偏白,适合大众肤色,自然微亮的效果
Warm Sand2.5):暖柔沙,自然色,颜色会偏红

Warm lvor粉底

最後我選擇了買Warm lvory,肉眼睇Warm lvory顏色比我現在用緊的Primavista粉底(色號03)BB 粉底搽上面真係好滑,Warm lvory顏色都好適合我嘅膚色,效果自然這隻BB Skin Weightless Powder Foundation可以抑制油光,好適合夏天用。




No comments:

Post a Comment