Thursday 27 July 2017

攞命流感~殺菌Thieves盜賊精油推介

Thieves(盜賊)精油 (會員HK$330/15ml)


近排夏季流感肆虐本港,2個多月內共錄得近300宗嚴重流感個案,當中逾200人死亡,都咪話唔驚。今次流感噤攞命,令我唔可以唔要再次推介Young Living 的「Thieves(盜賊)」精油俾大家。 其實我係2015年經已介紹過Thieves精油 (重溫: 近期至愛~ 盜賊精油 (Thieves) ),當時我係睇咗阿Bob 太太的一篇報導Bob太太 精油救命”  而開始用的。

“Bob 精油救命” 報導


香薰精油唔單止可以俾到你嗅覺享受,傳說古代人遇上大瘟疫,都會燃燒芳香植物來保護自己而得以防疫。Young Living Thieves複方精油的靈感係源自十四世紀法國的一群盜賊,盜賊在搶劫瘟疫病患者後竟然冇被傳染,原因係佢地用咗丁香、 迷迭香、 與其他芳香植物來保護自己而得以免疫。

Thieves精油係由丁香(Clove)、肉桂(Cinnamon Bark)、迷迭香(Rosemary)、檸檬(Lemon)、尤加利(Eucalyptus Radiata)等精油混合而成。有殺滅細菌功能,能增強免疫力,殺死空氣中的病毒,及抗病毒特性。

用法:
1
)搽 1-2 滴在腳底增強抵抗力。
Bob 太太都有幫囡囡搽腳底。 我建議用Young Living  KidScentsLotion 滋養乳液 (會員HK$215/220g)/ V-6Enhanced Vegetable Oil Complex V-6 複方植物油(會員HK$215/236ml)稀釋後搽。

2)加3-6滴入香薰機,每3-4小時擴香精油15分鐘,消除空氣中的細菌。
Thieves
精油都可以係 Young Living高級入門套裝 (YoungLiving高級入門套裝 介紹) 裡面搵到。



Thieves Household Cleaner (會員HK$220/428ml)


除了Thieve精油,我一定要介紹埋 「盗賊家居清潔液(Thieves HouseholdCleanerThieves 家居清潔液係多用途清潔劑,不含有害物質,唔洗怕會有「內分泌干擾物Endocrine Disrupters (最近睇咗個電視節目講Endocrine Disrupters,遲些再share)

我以前用普通清潔劑清理屋企,清潔劑的氣味好難聞,每次用完我都會覺得唔係好舒服。用「盗賊家居清潔液」唔會難聞氣,因為成分天然,含100%植物和礦物質成分。 用過「盗賊家居清潔液」之後,我就冇再用其他的清潔劑。一般清潔劑都係由刺激性或腐蝕性的化學品製成,這些化學成分對身體有害,所以我們必須避免。

用法: 
1)  拖地用, 一桶水加用兩蓋盗賊家居清潔液。 我平日拖地會額外加10Lemon檸檬精油 (會員HK$110/15ml)Orange甜橙精油(會員HK$105/15ml),可以增加香味之餘, 重有天然漂白作用。

2)  以 1:30 比例用清水稀澤盗賊家居清潔液,放入噴霧瓶方便清潔時用。可以清除天花的黑色霉菌、消毒房間、衣服、傢俬等。

Thieve潔手泡沫、牙膏、漱口水

其實全線Thieve產品都非常好用,牙膏、潔手泡沫、漱口水私都有用。 另外我長期有枝Thieve spray (會員HK$235/3)
係手袋,方便消毒 (我有少少潔癖ma)
 
Thieve spray 

全線Thieve產品:


有興趣購買Young Living成為會員Young living精油係邊到買?

我的會員編號 "2633662" (Sponsor ID & Enroller ID "2633662")



No comments:

Post a Comment