Monday 27 November 2017

2017四月北海道賞櫻之旅 ~ 住宿篇(3) ~湯之川溫泉 笑 函館屋 (EMI Hakodateya)


今次旅行都好想浸温泉,選擇位於函館的湯之川溫泉係因為地理比較方便,相比登別温泉,湯之川溫泉好近火車站。 我今次揀了一間比較新的温泉酒店,只有二十多間房間,一定唔會見到旅行團和大量亞洲遊客。

由函館火車站坐巴士到「熱帶植物園前」站下車25分鐘步行 3分鐘就到達 笑 函館屋位置都算方便。 不過我會建議大家可以坐的士去,日本巴士細,根本冇位放行李,我都要企足全程扶住個行李。而坐的士比較方便,10分鐘就到,太約2000円,兩個人每人1000円,我覺得可以接受。



酒店房非常大,好舒適! 



温泉有兩個,一個室內,一個露天風呂。本身住客不多,所以大部分時間我都係一個


Hotel Lobby

免費雪糕和香檳

另外lobby免費雪糕和香檳任食任飲,大家浸完温泉都會坐係lobby飲香檳食雪糕。

我是在Rakuten Travel日本website (樂天)訂的,¥24,840 一晚,一泊二食 (包晚餐&早餐)訂房時我加訂了晚餐不過好似唔多住客係酒店食埋晚餐,我見離酒店不遠,近海邊有間拉麵店,另外行去湯之川溫泉電車站那邊,有很多商店,還有餐廳。









酒店的晚餐非常豐富,晚餐主食係壽司食到我地非常飽。


早餐


湯之川溫泉 笑 函館屋 (EMI Hakodateya)
http://www.hakodateya.jp/english/


~住宿篇~


No comments:

Post a Comment