Saturday 3 November 2018

2018輕井澤+東北輕旅行~住宿篇(2) ~ ホテルルートイン青森駅前 (Hotel Route-Inn Aomori Ekimae)

青森站前Route-Inn酒店

青森站前Route-Inn酒店係正青森站前面,行2分鐘就到,唔洗辛苦搬行李。 加上青森的主要景點都係青森站周圍,住這裡好方便。 Route-Inn係日本知名的連鎖酒店之一,之前係函館都住過同一集團的酒店。  


LOBBY

雙人床房



浴室

酒店感覺比較舊,雙人床房間唔算大,不過基本設施都有齊。 根據我朝早食早餐時所見,一般住客都係商務旅客,其實我唔覺有遊客,除了我和波生。


女生浴場

Check-in時,服務員給了我一個密碼 ,我才知道酒店原來有大浴場。 女生浴場一定要按密碼才可以進入,不過我沒有去浸。 我見沒有人,所以拍了張大浴場相。 



另外,酒店為嚮應環保,只有夏天先會提供冷氣,五月唔會有冷氣,所以間房有些熱,不過間房個窗可以打開,重可以開到好大。我們打開窗瞓,空氣流通,瞓覺又唔覺得熱。  


酒店餐廳

自助早餐

Rakuten Travel日本website (樂天)訂,房租13,250円(朝食付) 。

ホテルルートイン青森駅前:
https://www.route-inn.co.jp/search/hotel/index_hotel_id_65
~住宿篇~

輕井澤(2晚) 輕井澤站前APA酒店<軽井沢荘> --> 青森(1晚) Hotel Route-Inn Aomori Ekimae /ホテルルートイン青森駅前--> 奥入瀬渓流(1晚) 野の花 焼山荘 --> 一関(1晚) Hotel Sunroute Ichinoseki/一關燦路都大飯店 --> 東京(2晚) Yaesu Terminal Hotel Tokyo/八重州東京站酒店 

Facebook Page: 波太的簡單生活

No comments:

Post a Comment