Monday 18 February 2019

2018輕井澤+東北輕旅行~住宿篇(3) ~野の花焼山荘 溫泉旅館/ Nonohana Yakeasyamaso


一直在考慮要住在十和田湖或是住燒山,住十和田湖其實比較順路,不過我比較喜歡規模細一點的溫泉旅館,最後都係選住燒山。 不少台灣bloggers 推介<野の花焼山荘>,我今次就決定入住。




 <野の花燒山莊>的規模不大,只有2層高,總共22間和式房間。 旅館對面就是停車場,我們的車一到,已經有位老先生出來指揮停車,而且重幫忙攞行李。 其實我們的行李都幾重,要老人家幫我們攞行李上2樓真係唔係幾好意思。 進到旅館大廳要先脫鞋,職員會收起客人對鞋,傳統日式旅館都係check out 先收錢,波生講笑話俾旅館收起了我們的鞋,我們冇鞋著,所以一定唔會唔俾錢走佬,日本旅館真係聰明。 不過這間旅館沒有拖鞋提供(房間有提供襪子可以穿),唔係好習慣冇拖鞋著。 



8八疊和式房間


房間只有廁所,沒有浴室

這間8八疊和式房間,空間不大,沒有浴室,只有廁所,所以一定要去溫泉浴場裡淋浴。 

旅館一共有3個溫泉浴場,兩個溫泉浴場有露天風呂跟室內風呂,一個溫泉浴場只有室內風呂。 每天會更換一次男女湯位置,所以大家都可以浸到不同的溫泉。 Check in 後,我們就立即去浸溫泉,要係飯前先浸一次。我先去了只室內風呂的浴場,全場只有我一個人,唔洗同人玉帛相見,可以享受一個人的私人風呂,感覺唔錯。  















晚餐在餐廳吃,菜色唔算好名貴,不過味道都唔錯。 職員都係上咗年紀的,不過服務親切。 



飯後休息了一陣,再去浸溫泉。飯後男女湯位置已經換了,我先浸了室內風呂,接著體驗一下露天風呂。 整個溫泉浴場又係沒其他人,只有我一個人…講真今次我真係覺得有點驚驚。 事關浴場燈光好昏暗,環境又好靜,我開始胡思亂想,諗番起同事早前提及的溫泉鬼故事。 同飯前浸那次感覺好唔同,飯前天未黑,一個人浸溫泉完全唔覺得驚。 不過我都浸了15分鐘先走,到我決定離開時,先有一個日本大媽入黎。所以去旅行前都係唔好聽鬼故,免得自己嚇自己。 


旅館餐廳

早餐

早餐是一早已經擺係桌上。 野の花燒山莊是十分傳統的日式旅館,環境乾淨,只有榻榻米, 其實我瞓一兩晚榻榻米沒問題,不過旅館的枕頭太扁,完全承托唔到我條頸,令到我瞓得非常唔舒適,成晚轉輾反側,瞓唔著! 

係Rakuten Travel日本website (樂天)訂,2人房租24,840円 (朝夕食付) 。 

野の花 焼山荘:  http://www.yakeyamaso.co.jp/ 

~住宿篇~ 
輕井澤(2晚) 輕井澤站前APA酒店<軽井沢荘>-->青森(1晚) HotelRoute-Inn Aomori Ekimae /ホテルルートイン青森駅前 -->奥入瀬渓流(1晚) 野の花 焼山荘-->一関(1晚) Hotel Sunroute Ichinoseki/一關燦路都大飯店 - ->東京(2晚) Yaesu Terminal Hotel Tokyo/八重州東京站酒店 

 Facebook Page: 波太的簡單生活 
 我的敗家日誌 Mrs Shopping Diary 網購優惠分享

No comments:

Post a Comment