Monday 18 February 2019

2018輕井澤+東北輕旅行~Day 4向十和田湖出發(下)~酸湯溫泉&十和田湖

29 May 2018 (Tue) 

Day 1自駕路線: 青森→萱野高原→八甲田→城ヶ倉大橋→酸湯溫泉→奧入瀨溪流→十和田湖→野の花 焼山荘(溫泉旅館)  

酸湯溫泉


「鬼面庵」~免費的八甲田山湧泉「八甲田の清水」





午餐,安排在「酸湯溫泉」的「鬼面庵」食蕎麥麵,另外就只有「蔦溫泉」果邊有餐廳,今次我地冇去到「蔦溫泉」。 酸湯溫泉有個混浴大浴場「千人風呂」非常有名,不過我接受唔到混浴,都係來這裡食蕎麥麵比較適合我。店內提供免費的八甲田山湧泉「八甲田の清水」,重歡迎你帶走。 


地獄沼

離開酸湯溫泉,經過地獄沼,我地又停車係路旁,影咗幾張相留念。





「乙女の像」

之後開始覺得時間緊迫,所以決定先到「十和田湖」坐遊覽船,明天先去奧入瀨溪流。一路駕車入「十和田湖」會經過奧入瀨溪流,3點多到達「十和田湖」。 「十和田湖」遊覽船尾班船4點開出,所以我地先沿湖邊行去搵「乙女の像」,之後再番回休屋坐遊覽船。去「乙女の像」的路程比想像中遠,感覺大概要行15-20分鐘。一來一回,非常匆忙,剛好趕上尾班船。 








我地搭<休屋至休屋>航路 (乗船料金 ¥1400) ,即係上船落船係同一位置。 船程50分鐘,其實有啲長,坐到一半回程,波生開始閉目養神。 美麗湖景。 

今晚入住溫泉旅館 野の花 焼山荘。 

十和田湖遊覽船: http://www.toutetsu.co.jp/ship.html 
酸ヶ湯温泉: https://www.sukayu.jp/

Next: 2018輕井澤+東北輕旅行~Day 5(上)青森秘境~奧入瀨溪流
Previous: 2018輕井澤+東北輕旅行~Day 4向十和田湖出發(上) ~八甲田山

 ~住宿篇~ 
 輕井澤(2晚) 輕井澤站前APA酒店<軽井沢荘>-->青森(1晚) HotelRoute-Inn Aomori Ekimae /ホテルルートイン青森駅前 -->奥入瀬渓流(1晚) 野の花 焼山荘-->一関(1晚) Hotel Sunroute Ichinoseki/一關燦路都大飯店 - ->東京(2晚) Yaesu Terminal Hotel Tokyo/八重州東京站酒店 

Facebook Page: 波太的簡單生活 
我的敗家日誌 Mrs Shopping Diary 網購優惠分享

2 comments:

  1. 我今次去左千人溫泉混浴, 好正既感覺. 而在場日本女士多過男士, 所以男士行埋哂一邊.

    ReplyDelete