Friday 1 February 2019

2018輕井澤+東北輕旅行~Day 3青森港灣區半日遊

28 May 2018 (Mon) 

原來我打算坐9點幾果班新幹線去青森,可以他他條條咁出發,點知前晚波生問點解唔坐早啲啲嘅班次, 重話坐火車都大把時間瞓 ,不如早啲出發,早啲到達青森好過啦!所以今朝比我計劃早咗好多, 7點幾就check out,早餐就係車站嘅小店買飯糰,三文治上火車食。



  

雖然要坐成3個幾鐘差唔多4個鐘先到青森,不過我好眼瞓,大部分時間都係火車上瞓,APA酒店嘅床褥實在太”林”,呢兩晚都瞓得好辛苦,瞓到腰酸背痛。 所以話噤快就到達新青森,之後再轉車坐一個站到青森。 



新青森站


一到達青森, 青森俾我嘅第一印象係一個冇乜人嘅地方,係一個好靜嘅地方。 午飯時間,就係酒店旁邊一間餐廳食天婦羅飯。 



午飯餐廳




「睡魔之家 WA‧RASSE」博物館

紅色金屬條外觀嘅建築豈就係「睡魔之家 WA‧RASSE」博物館。 第一個景點就係去<睡魔之家~ WA‧RASSE>博物館睇下,睡魔之家係介紹青森於每年8月初舉辦嘅睡魔祭,展示祭典中出過場嘅大型睡魔燈籠。 我覺得好值得入場睇下,睡魔燈籠好大,手工好精細。 






「青森海灣大橋」跨越青森港,可以係A-factory附近嘅樓梯登上大橋,大橋係青森地標之一。 
A-factory

跟住就去A-factory, 不過都係買手信嘅地方, 原本想坐低食tea,不過呢到竟然冇蘋果批食,所以都係決定去「青森縣觀光物產館ASPAM」睇下。  



蘋果批專賣店pam pam

3款蘋果批

蘋果批~非常好食

去到三角形外觀嘅「青森縣觀光物產館ASPAM」,終於見到有間蘋果批專賣店pam pam, 我見有唔少日本人都係半打半打咁買。 我地就立即買咗兩款試下, 果然係非常好食,批皮低唔油好脆,蘋果批料唔會好甜,黎到青森一定要試下蘋果批! 「青森縣觀光物產館ASPAM」樓下有許多販賣蘋果相關產品嘅商店,13樓有個展望台,不過要收費,我地就冇去到。 



「りんご箱」餐廳

餐廳檯凳都係利用蘋果木箱做的


晚上嘅青森,更加少人!至於晚餐,我地就去咗位於Festival City AUGA的 「りんご箱」。 「りんご箱」 (中文即係”蘋果箱”)係一間好有青森特色嘅餐廳,餐廳裡面嘅檯凳都係利用蘋果木箱做嘅。其實就唔係幾好坐,因為張檯係由幾個蘋果木箱拼製而成,坐低會頂腳,不過就好有特色同埋好環保。 






 另外每日會有兩場”津軽三味線表演”( 12:45/19:00) ,三味線係日本的一種弦樂器,可以一邊享受美食,一邊欣賞表演,值得推介大家去「りんご箱」食晚餐。 

睡魔之家 WA‧RASSE博物館: http://www.nebuta.jp/warasse/foreign/hantai.html 

りんご箱: http://auga-ringobako.com/hp/


Next: 2018輕井澤+東北輕旅行~Day 4向十和田湖出發
() ~八甲田山

Previous: 2018輕井澤+東北輕旅行~Day 2輕井沢一天遊(下) 


~住宿篇~

Facebook Page: 波太的簡單生活 

我的敗家日誌 Mrs Shopping Diary 網購優惠分享

No comments:

Post a Comment