Monday 18 February 2019

2018輕井澤+東北輕旅行~Day 4向十和田湖出發(上) ~八甲田山

29 May 2018 (Tue) 

Day 1自駕路線: 青森→萱野高原→八甲田→城ヶ倉大橋→酸湯溫泉→奧入瀨溪流→十和田湖→野の花 焼山荘(溫泉旅館)


油電混合嘅PRIUS

今次係我同波生第一次自駕遊,其實我地去旅行盡可能都唔想自駕,其一係波生覺得放假應該係要休息, 唔應該浪費精神駕車,加上日本坐火車都好方便而且真係好舒適,行完景點之後可以係車瞓番覺真係快活過神仙。 不過計劃去十和田湖同奧入瀨溪流時,發現交通十分不便,加上要攞住兩個大行李就更加不便。所以最後決定都係要租車自駕2天,去十和田湖同奧入瀨溪流。自駕嘅好處就係可以控制好時間,可以去多幾個景點。 



係酒店食完早餐就去青森Toyota攞車,攞車嘅Toyota青森安方店(あおもりやすかた)就係「青森縣觀光物產館」對面,酒店行過去唔洗10分鐘。 Toyota租車可以青森租八戸還,唔需要額外收費,不過係Toyota租車一定唔係最平。 駕車係油電混合嘅PRIUS,好新款下,駕車冇 handbrake,係用腳brake,波生話好唔習慣。 

租車果日建議越早去攞車越好,我地9點前到達,沒有其他客人,大概30分鐘以內就搞定租車手續,之後開始多人就可能要排隊。 攞完車就番酒店攞行李,要向十和田湖出發。


「萱野高原」

大約40分鐘就到達第一個中途休息站 「萱野高原」, 我地都入境隨俗飲杯免費的長生茶。 




長生茶~飲1杯長生3年、2杯6年、3杯長生不老! 

「萱野高原」到「八甲田纜車站」,大約10分鐘,八甲田纜車站前(ロープウェー駅前)」有個大型停車場。



「八甲田山」~平整的山坡滑雪道





坐纜車上「八甲田山」, 車票往返¥1,850,呢度冬天係可以睇到霧冰樹(好想睇)。 唔係旺季,山上遊客唔多。 因為時間關係,我地決定只行路線圖上建議30分鐘的路線。 估唔到,行咗唔夠10分鐘就有驚喜。 眼前一片雪白,原來山頂積雪重未熔,積雪餘下嘅面積唔太大,不過已經令我好興奮,估唔到5月重可以睇到雪景。 








之後又到「城ヶ倉大橋」,秋天有紅葉會更加靚。 



Toyota 租車: https://rent.toyota.co.jp/
Mapcode 搜尋: https://www.mapion.co.jp/
八甲田纜車: www.hakkoda-ropeway.jp/

Next: 2018輕井澤+東北輕旅行~Day 4向十和田湖出發(下)~酸湯溫泉 &十和田湖
Previous: 2018輕井澤+東北輕旅行~Day 3青森港灣區半日遊 

 ~住宿篇~ 
 輕井澤(2晚) 輕井澤站前APA酒店<軽井沢荘>-->青森(1晚) HotelRoute-Inn Aomori Ekimae /ホテルルートイン青森駅前 -->奥入瀬渓流(1晚) 野の花 焼山荘-->一関(1晚) Hotel Sunroute Ichinoseki/一關燦路都大飯店 - ->東京(2晚) Yaesu Terminal Hotel Tokyo/八重州東京站酒店 

Facebook Page: 波太的簡單生活 
我的敗家日誌 Mrs Shopping Diary 網購優惠分享

1 comment:

  1. 我都剛從東北玩完返來, 今次去左睇樹冰呢!! 遲D係BLOG分享

    ReplyDelete