Wednesday 18 September 2019

生日晚餐@又一城Cova

2019-08-16 (Friday) 


Sparkling礦泉水 

波生生日, 同佢係又一城的Cova食晚餐慶祝! 又一城分店比較細,環境都算靜,好適合靜靜地傾下計。



頭盤buffet

我地都係食seni-buffet dinner, 晚餐包括頭盤、餐湯、主菜及餐飲。頭盤係buffet, 選擇唔算好多, 但係味道唔錯。餐飽有4種,我鍾意芝士扭扭條和芝麻薄脆,有好香芝士味。


餐湯~應該係甘筍之類的湯

我選的Homemade lasagna

波生選的Baked Cod Fillet 

當日我即整場order蛋糕一件加個happy birthday 名牌 (牌需另加20蚊)比波生, 原來好多蛋糕款式已經一早比其他食客預訂咗, 所以得番2款比我選擇, 我選了燕麥蛋糕。 店員見我地食完就自動波送上蛋糕。


燕麥蛋糕



埋單係好意頭的$999.90, 長長久久!




 #cova #蛋糕 #BirthdayCake #oatmealcake #Covadinner  

Facebook Page: 波太的簡單生活 

我的敗家日誌 Mrs Shopping Diary網購優惠分享 

5 comments:

  1. 有時我都會去COVA食晚餐, 特別係同朋友去吹水, 因為唔趕客, 又有甜品食.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔趕客係一大優點, 其他餐廳大多限時1.5-2個鐘!

      Delete
  2. 多謝分享!內子也經常提點小弟這間餅店的存在,今年她生日也打算跟他去這裏慶祝。

    餐牌有點看不明白,是每個人點了一個$368的餐,加配一塊蛋糕和牌嗎?知不知道antipasto buffet和additional 2 for 2 person是什麼?還有請問是當天才訂枱和訂蛋糕嗎?88蚊的礦泉水有點貴,好奇為什麼會選這個呢?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我們是每個人點了一個$368的餐,加配一塊蛋糕和牌嗎.
      可以要普通水, 應該是免費的. 因為我老公要駕車, 唔飲得酒, 又唔想飲水, 店員問要唔要枝有氣水, 咪要咗. 其他食客好多都飲酒.
      antipasto buffet是頭盤自助餐, 可以任食, 店員通常會等你食完先上湯.
      果份牛扒好似比較大, 所以加$350係比兩個人食 (additional $350 for 2 person).
      我幾日前訂枱, 蛋糕可以訂枱時訂埋.

      Delete
    2. 明白晒,多謝解答!

      Delete