Friday 30 August 2019

[開箱文] 英國頂級香薰品牌Aromatherapy Associates ~ Revive Morning Bath and Shower Oil (Kate Middleton王妃都愛用)


Aromatherapy Associates (簡稱AA)係香薰界非常出名,世界著名嘅SPA如Mandarin Oriental、Ritz Carlton及Four Seasons都選用AA嘅產品。 今次我介紹嘅Revive Morning Bath and Shower Oil,其實係早前購入嘅Lookfantastic Beauty Box裡面嘅其中一款產品。 
Lookfantastic Beauty Box

我見近排天氣噤乾,就一於試用下呢枝沐浴油,點知一試就愛上。 Revive Morning Bath and Shower Oil(台灣叫做“明煥晨曉沐浴油”) ,由葡萄柚、迷迭香、杜松子、松木等精油調合而成,能夠幫助消水腫、改善血液循環、提振精神、有助於清晰的思想和記憶。 

適合日間沖涼用, 作為一日美好嘅開始 ! 據說Kate Middleton婚禮當天早上,就係用呢款Revive Morning Bath and Shower Oil沐浴油去準備好心情。 Reference: <用完同王妃一樣有氣質?4款 Kate Middleton 最愛的日用品>



AA皇牌產品Bath and Shower Oil沐浴油,每枝含有 27% 以上精油成分,比其他按摩油高一倍以上。 可以係浸浴或沖涼前後用,唔好以為叫做“沐浴油”就只可以沖涼用,其實係多功能油,亦可以當按摩油用。 

用法1. 浸浴時,加少量沐浴油於浴缸 

用法2. 沖涼前,全身搽上浴沐油,等待 15-20 分鐘後才沖涼 

用法3. 沖涼後,全身搽上浴沐油,用水沖身或直接用毛巾抹乾身 我好喜歡用香薰精油,平日壓力大,聞下香薰可以令人放鬆心情,真係冇噤易有憂鬱。 

Revive Morning Bath and Shower Oil味道十分天然,淡淡的葡萄柚 和迷迭香 ,聞起來很舒服,很提神。 我自己喜歡沖涼後,全身搽上浴沐油,之後直接用毛巾抹乾身嘅(用法3) 。

沐浴油用椰子油作為基礎油,搽上身唔會有油黏黏感覺,搽上身後香氣充滿全身,吸收之後皮膚滋潤又光滑,精神馬上放鬆也會比較好瞓。 

近排天氣噤乾, 真係要好好保養皮膚,不過我係一個沖完涼懶搽body lotion 嘅人,沐浴油真係好方便,好適合我呢種懶人皮膚,唯一缺點係有點小貴。 我呢枝係9ml ,可以用到約3次。 



產品網址 : Revive Morning Bath & Shower oil 明煥晨曉沐浴油_Lookfantastic
Revive Morning Bath & Shower oil 明煥晨曉沐浴油_Beauty Expert

AA產品網址 : Lookfantastic / Beauty Expert

網站時不時會做快閃優惠, 我會定期在facebook page update網購優惠,所以如果想知道更多網購優惠,請即follow我的敗家日誌 Mrs Shopping Diary網購優惠分享Facebook。 

No comments:

Post a Comment