Thursday 26 September 2013

2013.09.26 淺綠色腳甲

因為要搬blogs, 所以我決定要將我係幾個唔同blog pages 所寫嘅blogs從新分類。就係咁,我今日睇番唔少我以前所寫嘅嘢,記番起我當時既心情,發生過既事。 我之前好懶,好少寫,而家我又好想努力寫番!

今晚飛乜波生,去咗Hollywood Plaza 到修腳甲。 簡咗波生話靚嘅淺綠色,上次我搽咗桃紅色,點知佢話核突,又話得大6果d女人先會搽桃紅色。不過我都唔明,點解波生會覺得搽
淺綠色甲油係靚嘅,一定係佢見過有靚女搽lee 隻色!



No comments:

Post a Comment