Friday 13 September 2013

囍‧婚介: 尋找my dream engagement ring (1)



波生唔係用鑽石介子嚟求婚, 而係用咗隻佢摺嘅紙介子。
佢話知我要求高, 驚買咗隻我唔鍾意嘅。
波生話唔講得俾人知我地結婚住,因為我冇介子俾人睇, 唔係幾好。所以我答應嫁俾佢之後, 第一件要做嘅事, 就係要去買介子。

要買隻一卡嘅鑽石介子,又點可以求求其其。我上綱睇咗好多資料, 做咗幾日research (讀書都冇噤勤力), 終於定咗我對鑽石嘅最低的要求。

Carat: 1
Colour: J
Clarity: VS2
Cut: All Excellent
With GIA Certificate

定咗最低要求, 我同波生就去行下d首飾店…行咗周生生, 周大褔 & 謝瑞麟。
不過全部都好貴,我記得有一隻一卡J ColourVS2All Excellent嘅鑽石介子,周生生標價八萬二,有九折!

周生生d手工同款係比其他兩間靚好多,不過亦都係最貴嘅, 重要佢大部份show出嚟果d都over十萬。

周生生主要係sell佢自己INFINI LOVE果條line,但係leelineIGI Certificate,我想要GIA Certificate,不過個sell同我講話IGI貴過&靚過GIA...我好唔明b’coz個個都話GICertificate 係最高鑑定, 應該係貴過其他Certificate
最終,我地都冇係lee三買間到買!


No comments:

Post a Comment