Friday 13 September 2013

囍‧婚介: 尋找my dream engagement ring (3) - 八心八箭

話時話My Jewelry d 售貨員真係 prof. 過街鋪果d好多!

話說同波生去謝瑞麟到睇鑽介,個店員就話d 石有八心八箭,重俾埋個專用放大鏡我地用嚟睇,波生同個店員講話睇唔到八個心,點知個店員話波生唔識睇,所以睇唔到!其實如果我地唔識,點解佢又唔教下 我地點睇呢?

去咗幾間睇,間間都話有八心八箭,但冇一間話俾我地知點睇!直至我地去到My Jewelry, 波生又同個店員講凈係睇到八枝箭,睇唔到八個心,今次終於有人話我地知果八個心原來係要係睇個底先睇到,凈係裸鑽先會見到。

個店員重好nice, 叫我地影低果八個心,因為瓖咗落介子到就唔會再睇到㗎嘞!

第一次親眼睇到果八個心,原來係噤靚㗎!


No comments:

Post a Comment