Friday 13 September 2013

囍‧婚介: 尋找my dream engagement ring (2)

幾個fiends知道我要買鑽石介子,都叫我唔好係周生生果d到買,因為標價太高,唔抵買。

佢地話粒石如果有GIA Certificate,到到買都一樣,叫我地去樓上鋪到買。因為粒石嘅quality已經有保證,只係手工同個子環款嘅quality冇周生生噤靚(因為周生生比起其他真係好靚好多)。

不過攞成七八萬出黎買野,波生好怕係樓上鋪到買到假貨。

fiend重介紹咗信得過嘅樓上鋪俾我地, 不過最終我地都係去咗間有名d嘅鋪頭到買...果間就係My Jewelry

我最初都知My Jewelry有個showroom 只賣一卡以上嘅鑽石,事關My Jewelryd鋪得d好碎石嘅首飾賣。

check 過佢d價錢同樓上鋪差唔多, 波生覺得係My Jewelry買點有保證過d樓上鋪,所以我地最後決定係My Jewelry買我嘅dream engagement ring

用係周生生只可以買到J Colour嘅價錢, 我地買咗隻一卡二十份,Colour高兩個grade 嘅鑽介!真係好閃,好靚!




No comments:

Post a Comment