Saturday 2 November 2013

2013 西葡十天匆匆遊 (3)- 直布羅陀 (Gibralter) & 白屋山城 (Mijas)

Day 4 - 2013.10.01 (Tue) - Gibralter 直布羅陀 & Mijas 白屋山城

今日去lee 兩個地方(直布羅陀 & 白屋山城)都係我好鍾意架!

一大清早,我地要同Seville say goodbye...前往直布羅陀Gibralter e家重係英國殖民地,對於英國殖民地我覺得好有親切感



Lee 座小山丘就係Gibralter,我好鍾意呢到,面積細細,但好有feel! 我好想係到住番一兩曰,不過跟團嘛,每個地方都係來去匆匆,同我個blog title 一樣!




Gibralter觀望臺


St. Michael's Cave
雖然St. Michael's Cave嘅規模唔可以同大陸果d鍾乳洞比,不過我鍾意佢natural,唔會好似大陸果dd 五顏綠色燈,同埋一定要話lee 舊石似條龍,果舊似隻鹿之類。




 無尾猴...Gibralter獨有
導遊話如果D無尾猴死晒,英國就要將Gibralter俾番西班牙

Gibralterlunch ,終於有餐西餐食下食完又要走la

又坐咗幾個鐘車,黎到Mijas 白色山城



整個山頭都係白色屋, 白雪雪,好似一幅畫

細個果時我好鍾意砌拼圖,我特別鍾意果D歐洲風景油畫拼圖。 今次終於親眼見到以前只係係拼圖先會見到畫面!
我唔識點形容呢到有幾靚,睇相點都唔夠親眼睇到噤!



Mijas 重有個全西班牙最細鬥牛場
如果有時間,真係好想係到下午茶 relax !

No comments:

Post a Comment