Saturday 30 November 2013

2013 西葡十天匆匆遊 (8) - 巴塞隆拿 (Barcelona)

Day 9 – 2013.10.06 (Sun) -  巴塞隆拿 (Barcelona)

今天係旅程嘅最後一日,繼續遊覽Barcelona




聖家族大教堂 Sagrada Familia應該都係Barcelona必到嘅景點,聖家族大教堂由1882年已經開始興建,到e家都重未去起完。



因為星期日大部分shops都唔開,所以d遊客都去晒行景點,雖然我都想入去聖家堂參觀,不過人太多,排長龍,我地只好外觀拍照。

睇聖家堂有d好似睇緊地盤咁,四周圍都有scaffolding。 佢地其實趕緊工,不過遊客太多令到工程進展得好慢。但係佢地又要依靠門票收入做建設資金,所以冇遊客又唔得,E家預計2026年先完工 (慶祝高迪逝世100週年) ,希望我退休果時可以見到 completed嘅 聖家堂。

睇完地盤,又去睇x尾樓高迪公園(Park Güell)



高迪公園原本係打算興建一個私人住宅區,不過後來冇錢起,變咗x尾樓。後被市政府買咗,改做公園。
Lee到人山人海。

我係一條西班牙龍(我地點睇佢都係一條馬賽克蜥蜴,但其實高迪當時係想design一條中國龍)!

快樂嘅時光過得特別快,又係時侯講byebye,出發到機場lor


Day 10 – 2013.10.07 (Mon) – 香港

4點幾安全到達香港,咗十幾個鐘頭飛機,好倦!所以我同波生決定搭taxi 回家,實在唔想再搭多個半鐘巴士先番到屋企。

No comments:

Post a Comment