Thursday 14 November 2013

2013 西葡十天匆匆遊 (5) - 杜麗多 (Toledo) & 塞哥維亞 (Segovia)

Day 6 – 2013.10.03 (Thur) – 杜麗多 (Toledo) & 塞哥維亞 (Segovia)

琴晚瞓得好差,間酒店比較舊,冇乜冷氣,成晚都好焗。瞓到半夜,我直情覺得比壓住, 郁唔到。

間房對正條馬路,d車好似會冲入黎咁,我記覺得蘇民峰講過,大門/窗囗對正馬路係犯三煞,風水好差,好彩我地只係瞓一夜!

Toledo
有間聖多美大教堂 (St Tome Church) 收藏咗一幅好有名嘅畫伯爵的葬禮",不過唔俾影相,所以只係用咗五分鐘黎極速欣賞。





杜麗多大教堂(Toledo Cathedral)

之後去咗杜麗多大教堂(Toledo Cathedral),其實都係教堂一間,我覺得最靚嘅應該係lee d Angles 同埋lee個位有個玻璃窗可以透光。 





同埋chapel 中央嘅每張凳都有木刻,每個都應該好有意思(雖然我唔知佢地咩意思)。




睇完又要趕去另一個古城,塞哥維亞古城(自費項目,團費唔包)

午餐去咗米之蓮星級餐廳百年老字號Candido食西班牙乳豬 (自費項目,Euro 35 per head )

第二代傳人出嚟負責古老又隆重嘅切豬儀式。




用碟嚟切開隻乳豬,係想大家知道d乳豬皮卜卜脆,用碟都切得開。 切好乳豬之後,第二代傳人會高舉隻白色大圓碟,擲落地下,圓碟爛成碎塊,儀式完畢。


羅馬水道橋 (Roman Aqueduct)

水道橋家重用緊,我真係好欣賞歐洲人果種共容性,佢地好懂得保留同保護d古蹟,將新同舊嘅建築業融合埋一齊。



塞哥維亞大教堂忽忽影張相就走。




我叫佢白雪公主城堡,話說Walt Disney 都參考佢(Alcázar of Segovia) 黎創作出白雪公主城堡。其實我都好想入去睇下,我好似從來都未參觀過AlcazarCathedral就去得多。





我有d後悔冇買到牆上果d碟,我覺得佢地都幾靚,加上真係用得著,可以放下生果,盆栽之類。


黃昏,嚟到西班牙首都,馬德里 (Madrid) 馬德里有個全西班牙鬥牛場馬德里鬥牛場(Las Ventas) 門外影下相,又結束今日行程


No comments:

Post a Comment