Monday 23 December 2013

愛婚享 (4) – B&B Wedding 波小姐的婚鞋 (一) 褂鞋


對於褂鞋,其實我冇乜要求,只係覺得要著番傳統款,要紅色,最好有龍有鳳,襯番我套大五福裙褂。

我對褂鞋係淘宝買嘅,quality 唔差,不過鞋裡面就有d生銹色嘅點點。雖然出面睇唔到,不過此終唔係噤好,有瑕疵。同埋對鞋既size 比一般細咗少少,所以著得唔太舒服。



鞋裡的點點


我到差唔多結婚嘅時間,先知道香港有間先達商店專賣褂鞋,d褂鞋重要好靚,又唔貴,太約二百。

如果早d知道,我就會係香港買,一定唔會淘,雖然褂鞋真係冇機會再著番,不過都可以收藏嘛!(不過先達商店有D款式淘宝都有得賣, quality一唔一樣就要比較過先知。)

對褂鞋我唔打算keep(其實結婚之後果日,波生已經叫我掉咗佢,屋細嘛,冇位放),不過我覺得好浪費,只著過幾個鐘,如果有人想要,留言俾我!

下一篇: 愛婚享 (5) – B&B Wedding波小姐的嫁衣 (二) 外影婚紗 – Sweetheart心型領口婚紗@淘宝



No comments:

Post a Comment