Monday 27 April 2015

(4) 一週年 ~ 英國之旅May 2014: Day 3 ~ 2014-05-24 (Sat) ~ Isle of Skye

食完早餐, 繼續向Isle of Skye出發。



這家酒店是包早餐的, 有成三款main俾你選擇, 另外重有semi-buffet, 今朝我食Cheese & Ham Taster, 好味之剩份量好夠

一大清早去了一個好有仙景feel的地方, Fairy Glen。地如其名, 我覺得這個地方係有仙子精靈的, 很漂亮。




Summit of Castle Ewen



去完精靈狹谷, 跟住去了拜山。

第一次行外國的墳場。Kilmuir Graveyard埋葬了一個好出名的Isle of Skye人物Flora MacDonald

Flora's Monument at Kilmuir

本身我唔認識Scotland/ Isle of Skye的歷史, 所以當導遊一講Isle of Sky MacDonald 家族, 我就唔太明白。我建議大家去Isle of Skye旅行前, 可以先了解一下Isle of Skye的歷史, 去到旅行時會令你更加投入。

英國好著名的時裝設計師 Alexander McQueen 都係葬係這個墳場, 他生前好喜歡Isle of Skye這個地方。

之後再去了幾個景點 。




Kilt Rock



The Quiraing




Isle of Skye的天氣繼續非常好,天好清, 遠觀Man of Storr



中午番去在Portree食午餐, 只有大約1小時的午餐時間, 好趕, 想行下Portree的商店都冇時間, 晚上回來時, 商店都已經關門。



我地今餐食burger, 個餐包埋薯條都係大約4, 好抵食, 另外要了onion rings


下午參觀了Dunvegan Castle and Gardens , 入場費自付 。 



Dunvegan Castle 係其中一個係Skye最古老的城堡。







之後去睇了一個鐵器時代的小堡壘, Dun Beag




晚餐繼續係Portree 揾食, Pizza buffet





很晚才天黑。








***

Next:  5) 一週年 ~ 英國之旅May 2014: Day 4 ~ 2014-05-25 (Sun) ~ Eilean Donan Castle 

Previous:  (3) 一週年 ~ 英國之旅May 2014: Day 2 ~ 2014-05-23 (Fri) ~ 向Isle of Skye出發 




No comments:

Post a Comment