Saturday 25 April 2015

愛婚享 (9) – B&B Wedding波小姐的嫁衣 (三) 迎賓婚紗 – 古典lace吊帶婚紗



我一直對吊帶款式婚紗都情有獨中,不過係香港,吊帶婚紗選擇真係少之又少,不是每一間婚紗店都有吊帶款式的婚紗出租。 其實吊帶款婚紗在外國比較Common,好多大品牌都有吊帶婚紗款,好多都好靚!

我喜歡經典簡潔style婚紗喜歡simple & elegant希望十年後再睇番相時唔會覺得自己好娘。 我唔需要名牌,雖然好多designers’ gowns都好靚。

因為買了上一篇 (愛婚享 (5) – B&B Wedding波小姐的嫁衣 () 外影婚紗 – Sweetheart心型領口婚紗),令我對淘宝貨信心大增,所以我就決定要再係淘宝訂婚紗。就是我之前說過我頗喜歡的那件古典lace吊帶婚紗 (其實跟Sweetheart那件是不同的淘宝店)


古典lace吊帶婚紗淘宝Model照。



婚紗的真實效果(穿在我身上)

這件婚紗原本是想在註冊時穿的,不過我在家試穿時覺得裙前面有點不夠長,同埋穿上身的效果没有我想像中美,所以我最後決定迎賓時穿。 不過當日穿起來,我覺得非常好看,可能因為set埋頭。現在再看相都一樣覺得好靚,好有古典美。


這次一樣是根據尺寸說明 ,訂了標準M碼和後面綁帶。這件婚紗一樣好fit身,完全唔需要改。我非常喜歡它,沒有朋友看得出它是淘寶貨,包括化妝師。

~ ~


下一篇

No comments:

Post a Comment