Thursday 9 April 2015

愛婚享 (8) –B&B Wedding 波小姐的婚鞋 (二) 婚紗鞋@bibba

我一向都係一個鍾意簡單style嘅人, 所以婚鞋都一樣要簡簡單單的。我唔要著太高, 因為波生唔算高(不過佢好大隻) , 廢事高過佢, 同埋我唔想著太高而令對腳受




不過原來要買到對合心意嘅婚鞋係一件唔容易嘅事,我去過Sweet Poison, DYOS 同各大鞋舖都無睇中。直到我睇到一個準新娘嘅blog,她介紹咗對佢係bibba 買嘅銀色鞋,我覺得對鞋簡單得黎都幾靚,所以就去bibba睇下。我以前從來都未入過bibba ,一直都覺得佢嘅鞋唔係我style 。不過bibba對銀色鞋好plain,又唔貴,所以我就决定買咗先算。

原本諗住再睇下有冇更加靚嘅婚鞋,不過最終都沒有找到。




P.S. 本來我係Sweet Poison睇中一對水晶石涼鞋, 可惜對鞋有d石冇咗,又冇對新嘅。 個sell 孟話可以即刻幫我整番d石上去, 不過我冇理由買對有瑕疵嘅鞋番屋企。 個sell 知道我唔想買, 就孟問點解, 講到我唔買要俾個合理理由佢咁。 我諗正常人都唔會買, 點解我要同你交代??? Sweet Poison 我俾印像唔太好, 所以我冇再去睇!

No comments:

Post a Comment