Saturday 18 April 2015

最近讀物 ~ <斷捨離-打造能量屋篇 >

最近睇咗<斷捨離-打造能量屋篇 > 這本書。



書名<斷捨離 >所指嘅意思係:
=斷絕不需要的物品進入房內。
=捨棄家中累積的廢物。
=脱離對物質的執著,身處寬裕而自在的空間。

好似我咁,其實我好想好想間屋可以簡潔一些,不過地方細而我又實在太太太鍾意買嘢,買到成屋都係無聊嘢,但係又唔鍾意掉嘢。 透過斷捨離,除咗間屋整齊咗,連我地嘅人生都會變得更好,好運更會降臨!

這本書有不少內容我都幾認同,好似係本書提到,如果擁有一套好靚嘅餐具,但係又唔捨得用,或者要等到特別時刻先用,而平時只用自己麻麻地喜歡嘅平價餐具,其實係反映緊你嘅自我形象。只會把昂貴餐具收起唔用,其實係反映你覺得自己唔配用貴嘢。所以要學會斷絕自己感覺一般嘅物品,只讓喜歡同珍藏嘅物品包圍著,咁可以令你提升你嘅自我形象,令你更喜歡自己,而你嘅人生就會愈快樂!



我自己都試過留起靚嘅包包唔用,而常用自己麻麻地鐘意嘅包包。有時買咗好靚衫,又驚會好快著而好少著。


我衣家學習緊只買有需要嘅嘢,同只買真心愛嘅嘢。今次轉季,我一口氣掉咗兩袋衫,我以前係唔會咁做嘅。我又會定期收拾office 嘅枱面,將睇完冇用嘅文件放入回收箱,公司張枱整齊D, 連事業運都會好D

No comments:

Post a Comment