Wednesday 3 April 2019

佛系老公+網上超市推介~士多Ztore$30即時折扣




其實我真係好鍾意上網買嘢,唔止鍾意上網買衫、鞋、手袋,日用品雜貨我都一樣係網上買 (我已經常常介紹iherb優惠...貼身日用品,好似洗頭水、沖涼液我係iherb

做咗人老婆,生活真係改變咗好多,所有生活上嘅大小事務都係我處理哂,鬼叫波生係一個佛系老公「緣份到了,老婆自然會去做」。 波生每次都只會同我講屋企有咩用完,但係唔會主動去買。

叫波生幫手一齊去超市買嘢,佢就十萬個不願意。 重要俾我發現,佢每次都一定避開,唔攞果兩條廁紙,我估我只係估佢可能覺得比人見到佢攞住條廁紙好唔型,事關佢唔認佢有刻意避開唔攞廁紙。

身為一個C9,我唔要做我阿媽年代果種C9,事事為家庭犧牲,攪到自己鬼噤辛苦。 我要做個醒目嘅,波生唔鍾意攞廁紙我就唔洗佢攞,但係我都唔要自己攞。果D廁紙、洗衣粉噤鬼重,網購有人送上門,唔洗自己拎到死死下。 上網買重可以係番工時間落order(lunch time), 慳番唔少時間。

之前我一直用開HKTVmall嘅 ,不過自從HKTVmall轉咗我果區嘅送貨時間之後,我就冇再幫襯,得番好少時間俾我揀,加上佢一做promotion就唔夠人手,送貨成日甩底,等成晚都冇貨到,等到我怕怕。

近排我幫襯士多Ztore買雜貨日用品,襯咗幾次Ztore,我覺得唔錯,只要買滿$350就已經免費送貨,大家可以一試。送貨有3個時段可以揀(送貨時段~10:00-14:30/14:30-18:30/18:30-23:00),方便好多。
士多係網上超市,主要售賣糧油雜貨及生活用品,佢主打售賣香港製造本地品牌產品。

最近士多有個折扣優惠活動(優惠隨時完),經下面條Link購物,你就會有額外$30即時折扣(「產品總額」需滿$500才可折扣
(新客戶在點擊連結進入網站後必須馬上登入/註冊,系統才能根據用戶的購物紀錄給予折扣)



我主要買ki ki拌麵、Meko純椰青水,兩樣我都成日係士多買。




Facebook Page: 波太的簡單生活

No comments:

Post a Comment