Wednesday 3 April 2019

2018輕井澤+東北輕旅行~Day 6一ノ関一日遊 (上)~日本百景 猊鼻溪

31 May 2018 (Thu)  



岩手縣的3個著名景點(猊鼻溪,嚴美溪,平泉世界遺產)都係要在一關這站轉車,不過今日只去猊鼻溪和嚴美溪。 


"猊鼻溪"駅

坐JR大船渡線至"猊鼻溪"駅,車程大約半小時,再步行5分鐘就到達「猊鼻渓舟下り」。  要注意大船渡線的班次疏落,錯過一班可能要等一兩個小時先到下一班,所以要安排好時間。 








猊鼻渓舟下り遊船全程約1個半小時,費用為大人1600日圓/人。 

原來日本坐舟都要除鞋 ,點知一除對鞋,我就見到隻襪穿咗個窿。 好尷尬囉! 坐我隔離嘅台灣女仔,人地著住對好Q嘅小丸子襪,而我就……! 同波生講, 我對襪穿咗個窿, 我覺得自己好樣衰。 點知波生話, 佢就係怕會發生襪穿窿事件,所以佢帶黎日本嘅襪都係新買嘅。點解老公噤醒嘅, 但係又唔提下我。 


隻襪穿咗個窿。 好尷尬囉!


溪水好清,魚好肥。

猊鼻溪溪水好清, 有好多魚而且魚好肥。 可惜今日有點雨, 舟頂加咗個cover, 遮蓋咗個景, 好難影相。 

唔洗掛住影相,反而可以放鬆心情,静静欣賞兩邊的奇岩景色 ,感受那種幽靜,這裡可以聽到流水聲和鳥叫聲,非常舒服! 船伕沿途會介紹猊鼻八景解說,不過完全聽不懂!  





到盡頭大家可以下船走走







 到盡頭大家可以下船走走,應該約有15-20分鐘的停留時間, 因為聽唔明船伕的講話,所以見人番上船,我地又跟住走。 

遊完猊鼻溪,我地就係土產店樓上的餐廳食午餐,食完午餐先去搭火車番回一関站。火車班次好疏落,我地太約早上11點前就坐船遊完猊鼻溪,但係要到下午1點多先有火車回一関站。 



烤魚,但味道普普。

猊鼻渓舟下り: http://www.geibikei.co.jp

Next: 2018輕井澤+東北輕旅行~Day 6一ノ関一日遊()~厳美渓
Previous: 2018輕井澤+東北輕旅行~Day 5() 十和田市現代美術館

 ~住宿篇~ 
 輕井澤(2晚) 輕井澤站前APA酒店<軽井沢荘>-->青森(1晚) HotelRoute-Inn Aomori Ekimae /ホテルルートイン青森駅前 -->奥入瀬渓流(1晚) 野の花 焼山荘-->一関(1晚) Hotel Sunroute Ichinoseki/一關燦路都大飯店 - ->東京(2晚) Yaesu Terminal Hotel Tokyo/八重州東京站酒店 

Facebook Page: 波太的簡單生活 
我的敗家日誌 Mrs Shopping Diary 網購優惠分享

No comments:

Post a Comment