Tuesday 9 July 2019

網購Madonna品牌MDNA Skin黑碳滾輪美容儀~香港價格76折

ONYX BLACK黑碳滾輪美容儀

剛係MDNA Skin網站入手Madonna果部ONYX BLACK黑碳滾輪美容儀(美國叫做The Beauty Roller),忍不住要立即分享,因為我又買到平嘢。 

每次去做facial都會比facial姐姐話塊面好水腫,尤其下巴位置,淋巴好塞,我自己都好覺個下巴位望落去好鬆弛,兩三星期先去一次美容院,真係幫唔到好多 所以我決定買番部瘦臉按摩滾輪每曰都碌下,每曰通淋巴。 



事原我是想買Refa 經典兩輪Carat Ray白金美容滾輪的,因為網上多人介紹Refa,而且Refa Carat都出咗好一段長時間。當我去到專門店試Refa Carat Ray滾輪後,sell姐姐就推薦我試用埋MDNA Skin ONYX BLACK黑碳滾輪美容儀(MDNA Skin黑輪), Refa 專門店和MDNA Skin專門店係一齊的。 

一試MDNA Skin滾輪後,我就覺得MDNA Skin黑輪比Refa Carat Ray滾輪更加緊貼下顎,兩顆球體之間的間距比較近,碌面更加流暢,感覺更有效。 試完真係想立即拿出我的信用卡買MDNA Skin黑輪,不過今次我冇,因為我想上網睇下評價先!  

其實MDNA Skin黑輪與Refa一樣是與日本MTG集團共同合作研發,即係同一間公司,都是日本製造。兩部外型差不多,都是由兩顆球體組成,利用球體滾輪按壓肌膚,從而產生拉提、緊緻和排水的按摩效果,全身都用得。 倆者分別在於兩顆球體的物料和採用的技術,MDNA Skin黑輪採用的是「碳元素放射遠紅外線」的技術,而Refa採用「微電流」的技術,來達到緊緻臉部的效果。 
Refa Carat Ray滾輪

Refa Carat Ray滾輪是銀色的,滾輪表面施以白金鍍層處理,手柄有塊太陽能板,原理就是將太陽能轉化成「微電流」進而刺激膠原蛋白的再生。因為電流非常微弱,其實唔會感覺不到有電。 


至於MDNA Skin黑輪的滾輪是以碳微粉放在 2,800 度的高溫下連續不間斷燒製 90 天,再壓製成為一顆純度達到 99.9% 的碳黑球體。這個黑碳球能釋放遠紅外線,產生熱能,都能激發肌膚的血液循環和淋巴循環,令肌膚散發自然健康的光澤。外國比喻MDNA Skin黑輪為”The Rolls Royce Of Rollers”。 另外sell姐姐話可以將MDNA Skin黑輪放入熱水,熱黑輪可以有熱石按摩的效果。 

上網做完一番research和到專門店後,最終入手Madonna品牌MDNA Skin果部ONYX BLACK黑碳滾輪美容儀! 重比我發現係美國MDNA Skin網站價格比香港專門店平好多,美國MDNA Skin網站合價格是200美金(約HK$1600),而香港價格是HK$2100。美國平5百! 我是在美國MDNA Skin網站購買,送去美代運地址,代運再送番香港。 講完噤多,其實我未收到貸,不過我都係先介紹咗購買方法(因為我怕收到貸時我冇時間寫),收到貸有時間我會再分享~

MDNA Skin ONYX BLACK黑碳滾輪美容儀 (The Beauty Roller): https://www.mdnaskin.us/products/beauty-roller 

代運介紹 

我係用BuyandShip代運由美國轉運到香港, 轉運費HK$22/磅 (荔枝角&葵芳自提點, 其他自提點HK$24/磅), 以實際的貨品重量計算運費。 可以選擇係自提點、自提箱及7-Eleven取貨。 美國、英國、日本、南韓、意大利和澳洲都有倉庫可以轉運到香港。 

(經上面link註冊成為新用戶或 在註冊時輸入推薦號碼"3010790701" , 將可獲得 20 積分, 20 積分相等於$20,首次轉運服務完成後再送30積分, 合共送$50轉運費! )

海外轉運流程 


第一步:登記成為會員、取得海外地址 完成登記程序後,可以在會員中心找到海外倉庫的收貨地址及會員編號。 

第二步:開始於網外網店購物 於海外網站購物時,在送貨地址(Shipping Address)填上海外倉庫地址, 收件人則填上您的姓名及會員代號。 

第三步:申報貨件 一收到賣家所發出嘅派送公司同Tracking Number(物流追蹤編號)就立即申報貨件, 海外倉庫一收到貨就會安排出庫到香港。 申報貨件時可以選擇「自動轉運」或「合併集運」。當貨件送到倉庫並入庫時,會以電郵通知取件。取件時用現金支付運費。好方便! 

在註冊時輸入推薦號碼"3010790701" , 註冊成為新用戶,將可獲得 20 積分, 20 積分相等於$20, 首次轉運服務完成後再送$30, 合共送$50轉運費! 

點擊下面的鏈接註冊成為BuyandShip會員: http://www.buyandship.today/invite/3010790701/ 

Facebook Page: 波太的簡單生活 

想知道更多Online Shopping Jetso,即follow我的敗家日誌 Mrs Shopping Diary網購優惠分享Facebook。

No comments:

Post a Comment