Thursday 1 October 2020

2020鹿兒島宮崎新春自駕遊~Day 3-2 高千穗牧場

26/1/2020 (Sun) 

高千穗牧場


原本打算今日去完高千穗牧場之後再去櫻島, 但天氣繼續好差, 所以決定今日唔去櫻島, 可以係高千穗牧場留耐些。 




高千穗牧場有幾間餐廳, 有一間食烤肉, 我內心係想食烤肉, 可惜波生其實唔喜歡食烤肉, 話唔鍾意自己煮喎, 所以去咗一間好似food court 的餐廳。 食品價錢平, 但係份量少。 一場黎到, 點都要試下高千穗牛。 




買了糧喂羊, 我勁唔鍾意羊羊直接在我手掌直接食糧, 所以喂了一次就冇再喂, 波生就自己喂羊玩得好開心!  

高千穗牛奶雪糕 


我們即場參加了牛油工作坊, 佢地還有雪糕工作坊。




牛油


牛油工作坊好好玩, 估唔到製作牛油原來好簡單, 基本上材料只有全脂牛奶和鮮奶油。做法就只係不停搖, 搖到底牛奶裡面的脂肪和牛奶分開, 固體就係牛油而牛奶就變成了脫脂奶。 新鮮製的牛油真的好香好滑,其實我一向都唔太喜好牛油, 我估因為坊間的大都不是真牛油, 味道同新鮮牛油相比差好遠。

免費擠牛奶





手信

雖然牧場感覺比較適合小朋友, 不過我們倆個大人一樣玩得開心, 又有得免費擠牛奶。 平時會放牛羊係草地, 大家可以同佢地玩, 不過今日下雨, 佢地只可以留係室內 手信店好多嘢賣~  







回到鹿兒島, 今夜約了個6-7年的香港朋友食晚飯, 係FB見到佢post 鹿兒島的相, 發現他和女友都係鹿兒島旅行, 所以就提意不如見個面。 

香港出現市面口罩短缺, 鹿兒島藥妝店都一樣已經沒有盒裝的成人口罩, 只有女士/小童口罩, 不過我都買到十幾包1包7個的成人口罩頂住先!

2020鹿兒島宮崎新春自駕遊~酒店篇~

2020鹿兒島宮崎新春自駕遊~酒店篇(1) 夫婦露天風呂の宿 霧島温泉 天テラス(あまてらす)Ama-Teras 

2020鹿兒島宮崎新春自駕遊~酒店篇(2) ホテル 青島サンクマール Aoshima Cinq Male

2020鹿兒島宮崎新春自駕遊~酒店篇(3) リッチモンドホテル鹿児島金生町Richmond Hotel Kagoshima Kinseicho 

No comments:

Post a Comment