Friday 2 August 2013

愛婚享 (1) –B&B Wedding 結婚公仔

本來想分享咗花車先,不過篇幅太長,我重 未 寫完,所以都係快趣 share 咗對結婚公仔先!

我地對結婚公仔 Mr & Mrs Ball 係我自己織㗎。 原本 我係想買嘅 不過我揾唔到我喜歡嘅。我見到有 B2B bloggers 用自己織嘅公仔做結婚公仔,我覺得又靚又特別,所以我就決定自己織。

原本想睇書學織,不過完全揾唔到有書教 ! 所以就問其他 B2B 係邊到學,大多數都話係彌敦毛冷有材料包賣 ( 包埋教 ) 。我跟老闆娘學咗兩次就已經完成到對公仔,所以一 d 都唔難,不過就要用 d 時間去織!
其實材料包一d都唔平,應該貴過買對毛公仔,不過我覺得自己親手整係唔同d嘅。E家對公仔已經放咗係我屋企個櫃到,每次見到佢地,我都好滿意!佢地好靚呀!



下一篇: 愛婚享 (2) –B&B Wedding花車@全為您 (上)

No comments:

Post a Comment