Sunday 4 August 2013

Mr & Mrs Ball: 2013.08.04 Sunday is a Fun Day - 溜冰初哥

已經是第四個星期日我和波生去溜冰,今次波生終於冇再跌倒,而我就作出了人生第一跌!
波生話溜冰俾佢想像中難, 我就覺得想像中easy (因為我一直認為溜冰好難)。
波生第一次溜已經好快咁離開邊溜,而膽小既我就一直都要靠在牆邊位置溜,因為一想跌就可以有依靠。

我地一把年紀學人溜冰,我覺得我地好叻, 一把年紀學人溜冰,唔怕"fish"。


Tonight's Dinner @ Rice Paper 

No comments:

Post a Comment