Thursday 1 August 2013

愛婚享 –序

結婚前, 我好想記錄低我籌備婚禮既過程, 不過實在太忙, 完全冇時間咁做!  結婚之後, 一直都好忙, 好似冇晒私人時間咁. 做女果陣, 完全唔需要做家務, 放咗工番到屋企就可以hea, relax不過嫁咗人就唔同晒 , 唔可以咩都唔做, 要manage 好個家, 放咗工重要煮飯.



最近好似已經比較適應結咗婚既生活, 加上請咗個家務助理姨姨, 每星期黎屋企清潔至少三個鐘, 我好似多番d私人時間, 所以我決定要記錄&同大家分享我既婚禮!
我希望我可以每星期寫一篇 ”愛婚享"!


No comments:

Post a Comment