Sunday 19 July 2015

香港書展2015

星期六自己一個去了書展,自己去是因為波生要上班,加上我覺得看書其實是非常個人的一件事。

二時半前已經到達灣仔MTR Station, 我見好多人係7仔先買飛 ,所以我又買。由天橋開始人迫人,條路好窄,人又多,因為人潮管制,所以要行好多路先俾你入到會場,我已經行得比較快都要行成半個鐘,好熱。

其實入到場,我覺得唔係太多人,至少行到,又未至於要人貼人地行,所以唔明點解要我地行來行去,轉幾個圈先入到場。

今次我只買了四本書,我行書展通常只會買新書,不過今年冇乜書吸引我,加上我係書展之前已經買了不少書。行了兩小時就走了,我只行了一個館。



買了yoko 這本食療書,送了枝比書價重要貴的熟抽,不過枝豉油好重!


訂完本cosmopolitan之後更加倦到唔想再行,因為訂雜誌送的禮品好重。


我選擇了訂沒有隨書附送禮品的體驗版,一年只要$216,其實我訂書是為了份訂閱禮物。我選了set b.liv, 其實我想要枝 "off with those head (30ml)", SaSa 買都要三百幾。


訂雜誌送的禮品包!

No comments:

Post a Comment