Tuesday 14 July 2015

那些年……我喜愛過的sitcom 處境喜劇


去完旅行回來,一口氣煲了五集新《愛。回家》。So far 覺得麻麻地好睇,唔太喜歡睇黃翠如同張繼聰這一pair, 比較喜歡睇張振朗 (chilam 好似那位) 的那幾集,有多些家庭feel,話晒都係愛回家。唔係唔鍾意黃翠如同張繼聰,只係我未入戲。

其實由細到大我都勁鍾意睇無記半小時的處境喜劇!


第一套令我要追看的是《公私三文治》,由吳鎮宇做男主角,另外有曾華倩,梅小惠和楊羚飾演他有三個妹……重有李婉華。可惜當年好細個,又未有mytv 可以番睇,阿媽根本唔俾我睇電視,我只可以隔唔中睇一兩集。 好記得曾華倩有隻好大隻的毛公仔(有兩個波波孖辮的) 放係床頭,這隻公仔我都有一隻!想當年我係玩具店見睇到同一隻公仔, 我好鍾意就叫老豆買俾我,點知佢真係買俾我。



之後係《卡拉屋企》,到現在我都覺得佢係最好睇的無記sitcom,有楚原做老豆,盧宛茵做阿媽,鄭敬基做佢阿仔,李婉華同黎海珊做兩個女。唔識講……總之勁好睇,劇情好warm又搞笑。

果時我都重未有睇電視的自由,不過當時我每日都要練琴,琴係放係間房到,而房裡有台好舊的電視機(拎制的),我每日都會係播《卡拉屋企》的時間練,邊練邊睇…well...好明顯係睇多過練琴,廣告時間先練……哈哈哈!

《卡拉屋企》主题曲 ~ 香港新姿態


之後,播咗幾年《真情》,劇情太heavy,唔算係處境喜劇。



等到真情妁終於播完,我又已經有睇電視的自由。《男親女愛》又係一very good 的處境喜劇。Do姐,黃子華,蔣志光和苑瓊丹,四個都係好戲之人,好多火花。




重有《皆大歡喜》古裝版都OK好睇,家燕組,阮兆祥,林文龍,重有當年好young&fit 嘅廖碧兒。果時覺得廖碧兒好純品,可惜佢近年形象麻麻,身型又肥。

其實我現在好少睇無記,《愛。回家》劇已經係我唯一會得閑睇下的,對此劇有一定期望!

No comments:

Post a Comment