Thursday 2 February 2017

超驚喜~我嘅肌齡比真實年齡輕咗「9歲」!

恭喜發財!新一年祝大家繼續靚!

估唔到去SK-II買嘢都會令我噤驚喜

趁住農歷新年,好想送份禮物俾自己(哈哈~藉口!),所以我就去咗SK-II買神仙水 以前我都有用SK-II嘅護膚品,不過自從 Sogo SK-II Beautique摺咗之後,我就冇再用SK-II嘅護膚品

因為太耐冇買SK-II,所以個membership已經過咗期,今次當新會員再join番。Sell 姐姐就幫我做咗個 Magic Ring肌膚測試, Magic Ring 係一部皮膚分析儀,能夠為妳揭示肌齡。

 

Magic Ring肌膚測試過程好簡單,首先用Magic Ring的相機對準面頰的位置拍一張相,之後將影像根據5大美肌範疇的數據進行分析,再計算出5個方面的分數,測試結果會與同齡的女士的膚質數據作比較,大約只需要5分鐘便完成


5大肌膚範疇包括: 光澤度、細滑度、緊緻度、抗皺度及白皙度

我嘅Magic Ring 結果真係令我超驚喜!


我嘅肌膚分數:
細滑度 Texture Refinement97%
緊緻度 Firmness Power100%
抗皺度 Wrinkle Resilience93%
白晳度 Spot Control75% 
光澤度 Radiance Enhancement95%
Total score : 92%
分析都好準下,我嘅肌膚問題主要係色斑,我嘅臉上色斑好嚴重 (哭泣~~)

而我嘅肌齡只有 2X (其實我已經3字頭) 比真實年齡輕咗「9歲」! 知道咗我嘅肌齡之後,我真係超開心,周圍話俾friends (已經過咗要好謙虛嘅年紀,所以自己嘅好嘢周圍話俾人知…hehe~)

雖然我每年都洗唔少錢係護膚品到(我真係好鍾意買護膚品~),有時我都會有少少覺得自己買得太多,應該要慳,不竟塊臉好細,邊到搽到噤多護膚品,不過而家我又覺得D錢洗得好抵喎!

我打算兩個月後再做Magic Ring肌膚測試,睇下用埋SK-II神仙水之後,皮膚會唔會重好咗,肌齡再細D!
SK-II「新年鳳凰限量版神仙水」套裝$1280

神仙水套裝的其他護膚品

No comments:

Post a Comment