Tuesday 14 February 2017

舒緩鼻塞勁有效 ~ RC精油

我都好耐冇介紹精油,其實我一直都有繼續用Young Living 嘅精油、洗髮水、護髮素、body lotion和牙膏等等。係近幾個月香港Young Living推出咗好多新產品,之不過我好懶,唔得閑介紹。

最近瞓得唔好,因為就被傳染,患上了感冒。  轉天氣,好多人感冒,抵抗力一差就被傳染。 個鼻好塞,塞到晚晚瞓唔到。 我知道Young Living 有枝精油叫RCRC精油對於呼吸系統好有幫助,我就買枝試下 (現在的高級入門套Premium Starter Kit 多數都已經有支RC精油,我以前買的就冇RC)

RC精油


RC係複方精油,含有藍按eucalyptus globulus、尤加利eucalyptus radiata、檸檬桉eucalyptus citriodora、香桃木myrtle、雲杉spruce、薄荷peppermint,、松木pine、薰衣草lavender、馬鬱藺Marjoram、絲柏cypress精油。

我係瞓前搽RC係胸口和頸(喉嚨位置),亦都可以搽係背部,上床唔洗一陣就瞓著咗,我覺得RC對舒緩鼻塞真係勁有效, 我係用23 RC精油加1/2V-6 複方植物油 (V-6 Enhanced Vegetable Oil Complex)稀釋黎搽。  另外可以加RC精油落精油擴香機, 擴散30分鐘,對舒緩鼻塞真一樣有效。

雖然食西藥都可以止鼻水,減少鼻塞機會,不過我好怕食果隻俗稱黃丸仔嘅藥。 我覺得黃丸仔嘅副作用太勁,我食完會頭痛、眩暈、疲倦、口乾,總之食完重辛苦過唔食。 用RC 精油,so far 我感覺唔到有副作用,RC 精油真係又平($100/5ml)又有效!

以上是我分享的個人用後感及心得,每個人體質不同,初用精油者、孕婦、嬰兒及小孩務必了解清楚成份及稀釋後才使用。

有興趣購買, 可以睇:

No comments:

Post a Comment