Tuesday 21 February 2017

[戀愛生活實習課] ~相愛六年

21 February 2017


跟波生一起, 不經不覺已經到了六個年頭。

以前,我根本冇諗過我會跟這樣的一個人在一起。

波生個人唔太細心,冇乜耐性,又從來冇送過我番屋企 ( 這個是重點! 但係當時竟然無介意過,但現在想起覺得很過份)
現在回想,當年應該係鬼掩眼 。
倆個性格獨立的人,婚後生活少不免有好多磨擦,不過通常吵架都係為波生的屋企事。加上我本人可能天生敏感,好容易要為奶奶的說話而覺得唔開心。

波生屋企人係老派人,係親戚面前好要面,時時刻刻都要係親戚面前表現得父慈子孝,新抱又聽話,過年過節又要做禮。

最初真係覺得好難頂,用了兩年時間我先至開始適應,雖然到現在我都不大應同佢地的做法,不過現在我會盡量遷就。

好似過年咁,年初一,我地早上九點已經去到伯父屋企拜年,比伯父的親生仔和新抱更加早。我明白奶奶要求我地噤早去到,是想俾人知道她好有家教好有禮貌之類,所以一年一次就唔好計較。

我自己好幸運,我父母關心我地婚姻生活開唔開心,多過親戚點睇我地,唔洗我地做門面功夫。

要維繫一段婚姻真係唔容易,各有各期望,再加上對方父母的要求,少不免會產生好多磨擦,磨擦多就會令大家忘記了為何當初會走在一起。

我現在會用我的魔法棒,將波生的優點無限放大,缺點無限縮細,接受大家都是不完美的。

沒有特別慶祝, 只買了兩件蛋糕回家慶祝!



No comments:

Post a Comment