Saturday 24 March 2018

2017四月北海道賞櫻之旅Day 3(下) ~ 函館朝市&湯之川溫泉


28 April 2017 (Fri)




回到函館火車站,趕緊去函館朝市食午餐,到達朝市已經一點半,沒逛就決定到一間在横丁市場入口位置的店吃新鮮毛蟹,另外再order 咗其他海鮮。


新鮮毛蟹





第一次食毛蟹,肉質鮮甜,非常美味。毛蟹一隻大約7yen, 後來番到香港,睇雜誌得知,係香港食要成千四蚊港一隻毛蟹,立即覺得日本真好,又想再去。
因為太晏到朝市,駅二市場已經關咗門, 冇機會逛。

今晚住湯之川溫泉,3點先可以check in,見有時間,波生想去睇
手塚治虫展覽(2017318日~514) , 地點就係火車站對面的一個商場。¥600入埸費其實有點貴,不過波生想睇就冇法啦!




場內展出咗不少
手塚治虫的複製原件,這個展覽重有展出一些高科技,好似3D 打印等。


場館其實唔大,不過有個工作位置,有枱凳,可以用電腦,另外有漫畫和卡通俾你任睇,如果有時間可以係到hea半日都唔錯。

由函館火車站坐巴士到湯之川溫泉太約半個鐘,不過日本巴士細,根本冇位放行李,所以就算有位坐,我都要企,因為我要扶住個行李。如果有多少少budget, 我建議大家可以坐的士。坐的士10分鐘就到,太約2000円,兩個人每人1000円,我覺得可以接受。

我今次揀了一間比較新的温泉酒店(
湯之川溫泉  函館屋),只有二十多間房間,一定唔會見到旅行團和大量亞洲遊客。到達酒店check in 後,我地在lobby 食免費雪糕和飲香檳。小休一會,我地就到函館熱帯植物園睇浸温泉的馬騮。


函館熱帯植物園







其實猴子們應該可以自由出入公園,半開放式的,不過這裡好食好住,佢地應該唔會逃走。



湯倉神社




到湯之川溫泉周圍行下,走到大街的湯倉神社,不過沒有人的。 之後再走到Aeon逛逛, 就回到酒店,因為約了7點在酒店食晚餐。

酒店的晚餐非常豐富,食到我地非常飽……飽到飯後要小睡一會先去浸溫泉。





~住宿篇~




No comments:

Post a Comment