Friday 2 March 2018

[開箱文] 冷衫Sweater Kit @ WOOL AND THE GANG


上一個WOOL AND THE GANG ”Fashion in a Kit”工具包都未完成 (可以睇番 [開箱文] Fashion in a Kit @英國毛冷品牌WOOL AND THE GANG ),我上星期又忍唔住訂咗個Sweater Kit,因為原來我從未織過冷衫俾自己,只係織過冷背心同頸巾俾男朋友。

我好想織件冷衫俾自己, 剛好見到WATG ”Fashion in a Kit”25%折扣,重要滿$60美元全球免運費,所以我忍唔住就訂咗。
Julia Sweater 完成品



我買嘅係JULIA SWEATER KIT,個Kit裡面有袋子圖案和7個Shiny Happy Cotton毛冷,顏色我㨂咗pink Lemonade (影相之後隻色有啲唔同咗) Fashion in a Kit包裝好靚,一啲都唔老土!



Shiny Happy Cotton毛冷係100%  匹馬棉(pima cotton) ,秘魯產。 匹馬棉與一般純棉相比,Pima cotton棉纖維更長、手感極好不易起毛球及變形。

WOOL AND THE GANG時不時會有全球免運費優惠(通常買滿$60美元就免), 同埋毛冷/kit折扣優惠。有興趣可以先經下面條link註冊做會員,收取WOOL AND THE GANGnewsletter。 另外會員首次購物滿$35美元就可以有85折。


WOOL AND THE GANG 註冊及15%折扣link:

http://watg.co/s/8njpr


Face Book Page: 波太的簡單生活


No comments:

Post a Comment