Monday 12 March 2018

[精神食糧]《3天改變體質的斷糖飲食》& 《3天斷糖(圖解實踐版)》by 西脇俊二













年頭講過我今年要減肥,所以我攞番兩本N年前買咗冇點睇過嘅減肥書出黎。

兩本書都係日本醫師西脇俊二嘅作品。作者親身實行斷糖飲食法,最初開始一個月後,體重減輕5公斤,第二個月又減輕了56公斤,三個月整整瘦了17公斤。 實行斷糖飲食法後,他發現自己精神卻越來越好,很少感冒,心情和想法都變得開朗。所以他就開始在日本提倡「斷糖飲食法」,推廣斷糖飲食嘅嘢好處。

基本上兩本書講嘅嘢都係差不多,都係講「糖」係毒品,同埋斷糖嘅好處。
吃太多糖,對身體冇好處, 多餘嘅糖份會全數囤積係體內,並係肝臟中被轉換成三酸甘油,最後變成受脂肪,係至肥嘅主要原因。
另外身體囤積過多糖份,容易干形成過多「最終糖化蛋白(AGEs) 」 , 細胞一旦糖化,會加快老化和造成疾病。

所謂嘅「斷糖飲食法」,就是「戒斷糖分,不攝取糖分及含糖食物」。 除咗甜品,原來所謂粉麵飯、麵包等 「碳水化合物」 都含有大量糖分,一碗飯(100g)就含有9顆方糖,100g香蕉含有5顆方糖。 具有甜味的水果或根莖類蔬菜,也含有大量糖分。一律斬要戒!

西脇俊二提倡嘅「斷糖飲食法」有三大原則:
1)     斷糖飲食要至少要維持 3
2 ) 肌肉訓練至少31(每次要做到再做唔到為止, 作者建議大家做仰臥起坐Sit-up 深蹲 squat 同舉啞鈴 )
2)     有氧運動每天至少20分鐘 (作者建議大家慢跑30分鐘)

基本上減肥冇捷徑,作者都係要大家做運動鍛煉身體。如果我做到(2)同(3) ,我估我唔斷糖都會瘦


如果對「斷糖飲食法」有興趣, 其實唔洗好似我咁睇晒兩本,是旦睇一本就足夠。一定要我㨂,我覺得《3天斷糖(圖解實踐版)》易睇啲, 《3天斷糖(圖解實踐版)》比《3天改變體質的斷糖飲食》較practical ,講少啲theory,另外實踐版埋有斷糖食譜俾你照住每天食。


睇完本書,我幾時唔再自暴自棄,開始斷糖呢? (邊飲朱古力邊睇減肥書,完全冇內疚感)




No comments:

Post a Comment