Wednesday 14 March 2018

情人節放閃

係咁嘅……今日3月14, 白色情人節,所以今篇係放閃文! 
😎
😍
😎
😍

有日,波生突然間問我係咪想買鑽石(我之前係有提過想買粒心形鑽石),叫我去揀,話要送俾我。

咁男人話要送嘢俾你,一定要話好,因為佢真係想送俾你。呢個道理係我一個前上司同我講嘅 所以我就答話“好呀,我揀完話你知。”

講番我呢位前上司每次係情人節和佢老婆生日都會好用心,特登早幾日去花店訂花送俾老婆,重一定要自己親身去揀。

其實佢話老婆都有叫佢唔洗送花,已經老夫老妻 ,不過佢覺得就係老夫老妻先要送,一年一次,佢好想表達佢對老婆嘅心意,好想為對方做d嘢。平日都冇送嘢俾老婆,加上佢老婆自己本身都搵到錢, 基本上唔洗用佢嘅錢。

聽佢咁講完, 我就明白有時候男人都想為女人做d嘢,想花下心思, 所以我一定唔會拒絕我老公波生對我嘅好意


好似情人節咁, 年年我都會收到波生送花,有女同事們見到就會話寧願叫老公慳番d錢,用黎食好d 或者叫老公折現。
但係我就覺得如果老公想送, 我一定唔會阻止佢同埋我一定唔會叫老公不過如折現呢D噤實際而且噤唔浪漫嘅說話

加上我好肯定波生唔會折現比我,因為噤做佢會覺得我太現實,下下只識講錢。其實我又真係想知有幾多老公真係會折現比老婆?


老公係剛過去嘅情人節送俾我嘅花。



我和波生早前就一齊去咗揀心形石,我都係選擇鑲戒指。珠寶公司剛好係情人節(2月14)前鑲好隻心形戒指俾我,好閃呀。


太閃...影得唔太清楚


珠寶公司send 俾我張相, 比較影得清楚粒心形




No comments:

Post a Comment