Sunday 18 March 2018

[開箱文]女人的浪漫 Unboxing YSL Saint Laurent Toy LouLou Bag


2018年都過咗成3個月, 又係時間買新包包, 獎勵下自己。今次我係mytheresa.com買咗兩件物品, 其中一件就係YSL Toy LouLou Bag……今篇我會先介紹

 

其實我原本係睇中個YSL Small LouLou Bag, 不過我最後都係決定買YSL Toy LouLou Bag



YSL Small LouLou Bag





YSL Toy LouLou Bag



事原係咁嘅, 我上星期無意中入咗去一間賣名牌包包嘅鋪頭(唔係專門店), 俾我見到個YSL cross-body粉色包包好靚粉色包好適合夏天用, 加上我呢期有顆粉紅色嘅少女心, 好喜歡粉色個袋嘅size 同我個Celine Trio差唔多大, 折後價錢大約HK$13xxx (之後我check番官網, 我估個YSL粉色包應該係Small loulou monogram chain bag, 正價HK$15900)

 

番到屋企, 我對個YSL粉色包包念念不忘, 所以就上網search 下。

YSL Small LouLou包係mytheresa網賣HK$13920, 不過就冇粉色後來我發現有個包包係同Small LouLou一樣款, 但係被分類為mimi bagYSL Toy LouLou,  官網正價HK$8900, mytheresa網賣HK$8545, 有粉色

 

我覺得近年都好流行mimi bag, 加上兩個袋嘅長度只差大約3-5cm, 但係價錢竟然相差$5000, 我覺得個Toy LouLou CP值比較高, 又有粉色, 所以最終我都係選擇購入Toy LouLou

 

入番正提, 介紹番我呢個 Toy LouLou粉色包包先我係星期六下單, 星期三就收到DHL送貨, 非常快。




 打開個mytheresa.com, 見到兩個小盒子整齊放好, 一盒係YSL, 另一盒要暫時要保持神秘。

 

包包就放係防塵袋面。



Toy Loulou包嘅外層係100% 小牛皮革(CALFSKIN LEATHER), 尺寸大約20x14x7cm (官網尺寸)

皮帶的長度可以調整, 亦可以拆帶。 拆帶後, 這包包可以拿來當clutch,  這個尺寸當clutch很合適。



開口是暗釦磁扣。 包包內部中間有夾層, 內部後面有一個拉鍊設計嘅格, 內部面有一格和三個卡片格。拉鍊袋的上方有小小的Saint Laurent Paris的壓字




Mimi bag容量雖然細 , 但係放入手機、短銀包、鑰匙和一些基本的雜物都沒有問題。 不過用得mimi bag都唔會想要裝太多東西,純粹只要美。



Celine Trio, Furla metropolis mimi比較大細。

官網有兩隻粉色提供, 分別係 pale pink washed light pink但係mytheresa.com 只有一隻marble pink, 所以訂購時我都唔係太清楚, 都係估估下。 我估我呢個係官網所指washed light pink, 因為呢個包隻粉色好淺

 

Link: Saint Laurent Loulou Toy leather shoulder bag

 

今次我用咗mytheresa.com promotion code, 買滿HK$6000$1000或 滿HK$12000 $2000。 送香港運費HK$200字, 而買滿HK$9000免運費送香港。


最後分享埋價錢 (好多時大家都想知幾錢), 我用咗滿HK$6000$1000折扣後, Toy Loulou 折後HK$7545 (大約正價85)。 本來要俾運費HK$200,不過我今次買咗兩樣嘢, total over HK$ 9000, 所以免運費。


我覺得粉色包包真係非常浪漫優雅。 自己包包自己買我覺得女人最實際的浪漫莫過於此!
希望大家喜歡我嘅分享~~

提外話, 上年買果個Celine Trio三層包真係勁好用, 外型簡單而且容量大, 基本上我weekend 去街多數都用佢 。 ([開箱文]Celine Trio經典小羊皮三層包(黑色))。


No comments:

Post a Comment